۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد:

توانمند سازی منابع انسانی از ضروریات سازمان بنادراست

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ارتقاء شاخصه های بهره وری نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت های موجود مهمترین اهداف سازمان بنادر و دریا نوردی است.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۸۷۹۷
توانمند سازی منابع انسانی از ضروریات سازمان بنادراستبه گزارش مانا دکتر منصور آرامی با اشاره به بازدید از پیشرفت طرح توسعه بندر شهید بهشتی و پایانه بین المللی مسافر دریایی بندر شهید کلانتری چابهار گفت: هدف از این بازدید بررسی وضعیت مالی، پشتیبانی، راهکارهای ارتقاء بهره وری از نیروی انسانی، هزینه ها و بودجه در جهت جذب سرمایه گذاری، اولویت بندی اعتبارات در راستای ترافیک کالا و چالش های پیش رو از طریق چهره به چهره و ارتباط نزدیک تر با مدیران است.
وی افزود: در این جلسات مشترک مواردی مطرح شد که بی شک حل آنها راهگشای آینده خواهد بود و تلاش ما براین است که با پیگیری مستمر به نتایج خوب و ارزنده ای برسیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: مشکل اساسی سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه نیروی انسانی توزیع نابرابر نیروی انسانی در جایگاههای بهره ور بوده که خوشبختانه با برگزاری جلسات مستمر و تشکیل کمیته هامشکلات مرتفع خواهد شد.
آرامی ادامه داد: با توجه به توسعه بندر چابهار در آینده نزدیک توانمند سازی منابع انسانی و ارتقاء دانش آنان از طریق ایجاد آموزش، انگیزش وخلاقیت از ضروریات حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی است.
عضو هیات عامل سازمان بنادر تصریح کرد: امروزه بقای هر سازمانی منابع انسانی آن است لذا باید توانمند سازی، مشارکت، تعهد، خلاقیت و وابستگی سازمانی کارکنان را ارتقاء داد.
در ادامه مهندس بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت : با توجه به اینکه سازمان بنادر یک سازمان توسعه ای است ساختار آن باید بر اساس توسعه و همچنین رسالت های حاکمیتی بازنگری و تدوین شود. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار