۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

مانورِبدون اطلاع قبلی اطفاء حریق در مخازن نفتی بندر امام

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از مانور اطفاءحریق بدون اطلاع قبلی در محل مخازن نفتی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۸۶۴۲
مانورِبدون اطلاع قبلی اطفاء حریق در مخازن نفتی بندر امام
به گزارش مانا مهندس گرایلو با اشاره به تیم های واکنش سریع شرکت های بخش خصوصی فعال در مجتمع بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)گفت: با توجه به عملیات های بارگیری فرآورده های نفتی در این مجتمع بزرگ بندری و ضرورت ارتقاء ایمنی و برخورداری از آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیر مترقبه، مانوری با موضوع اطفاء حریق بدون اطلاع قبلی در محل مخازن نفتی برگزار شد.
وی افزود: دراین مانور که در ساعات اوج گرما برگزار شد، سطح و کیفیت فرماندهی عملیات و عملکرد نیروهای عملیاتی در حین اجرای مانور ارزیابی شد.
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح کرد: در جریان این مانور، تتلاش تیم واکنش سریع بخش خصوصی تلاش بر آن بود که از سرایت دامنه ی حریق فرضی به دیگر مخازن جلوگیری کرده و در مرحله ی بعد با همکاری نیروهای عملیاتی مرکز آتش نشانی مجتمع بندری امام خمینی(ره) حریق را مهار و نسبت به اطفاء کامل آن اقدام کند.
شایان ذکر است نیروهای عملیاتی مرکز آتش نشانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با مشارکت در عملیات اطفای حریق سانحه پتروشیمی بوعلی سینا در تیرماه سال جاری، آمادگی و شایستگی خود را به نمایش گذاشته و مورد تحسین مقامات بلند پایه کشوری نیز قرار گرفتند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار