۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
مدیر کل بنادر مازندران:

توسعه گردشگری دریایی وظیفه ذاتی سازمان بنادر است

مدیر کل بنادر مازندران گفت: شناسایی مکان های مناسب و ساخت سازه های سبک و استاندارد انتظار سازمان بنادر از بخش خصوصی است.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۸۰۲۹
توسعه گردشگری دریایی وظیفه ذاتی سازمان بنادر است
به گزارش مانا مهندس سیاوش رضوانی در دیدار با مدیرعامل یکی از شرکت های خصوصی فعال در بخش گردشگری گفت: اقدامات خوبی طی سال های اخیر در شهرهای ساحلی مانند رامسر، سلمانشهر، نوشهر، نور و بابلسرو.... در بخش گردشگری صورت گرفته است. 
وی با بیان اینکه توسعه گردشگری دریایی وظیفه ذاتی سازمان بنادر و دریانوردی است،افزود: دریای خزر از ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری دریایی در شمال کشور برخوردار است .
مدیر کل بنادر مازندران با اشاره به اینکه بایستی از رامسر تا گمیشان ایستگاه های مناسب برای ایجاد زیرساخت های گردشگری شناسایی شود خاطر نشان کرد: شناسایی مکان های مناسب و ساخت سازه های سبک و استاندارد انتظار سازمان از بخش خصوصی است . 
در ادامه مهندس آقایی مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور مآب با ارائه گزارشی به مزیت ها و پتانسیل های موجود در سواحل استان برای توسعه گردشگری دریایی پرداخت. 
وی شناسایی وضعیت موجود گردشگری دریایی استان، شناسایی و بررسی جاذبه ها و زیرساخت های مؤثر در ایجاد و توسعه گردشگری دریایی در سواحل شمالی، انتخاب مسیرهای گردشگری دریایی، توجه به گردشگری منطقه ای، گردشگری بین شهری و داخل شهری را از دیگر ایده های پیشنهادی شرکت مهندسین مشاور برای توسعه صنعت توریسم در دریای خزر برشمرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار