۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

برگزاری مانور اطفاء حریق شناورهای چوبی در بندر باهنر

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از برگزاری موفقیت آمیز مانور اطفاء حریق شناورهای چوبی در این بندر خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۶۷۷۷۴
برگزاری مانور اطفاء حریق شناورهای چوبی در بندر باهنربه گزارش مانا، محمد محسنی ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقاء توان عملیاتی نیروهای آتش نشانی و آزمایش تجهیزات و سیستم های اطفاء حریق موجود، یک عملیات مانور در محوطه بندر شهید باهنر اجرایی شد.
وی افزود: یک روز قبل از برگزاری مانور اصلی، به منظور اطمینان از عملکرد تجهیزات اطفاء حریق و آمادگی و هماهنگی نیروهای عملیاتی جلسه هماهنگی تیم دست اندرکار و همچنین سناریو«پیش مانور» در محل حادثه فرضی برگزار شد.
مدیر اداره بنادرودریانوردی شهید باهنر اضافه کرد: مانور اصلی عملیات اطفاء حریق با ارتباط برج کنترل بندر با ایستگاه آتش نشانی، پاسگاه گارد، محیط زیست و امور دریایی، وقوع آتش سوزی بر روی موتورلنج چوبی در محل اسکله 6 بندر اعلام شد و بلافاصله، مامورین گارد به محل اعزام و ضمن مسدود کردن مسیرهای منتهی به موقعیت سانحه، مسیر تردد خودروهای آتش نشانی را بازگشایی کردند.
محسنی خاطرنشان کرد: در ادامه عملیات اطفاء با استقرار سه خودرو اطفاء حریق سبک و سنگین با حضور 16 نفر از نیروهای آتش نشان انجام شد.
وی در پایان گفت: پس از اطفای حریق شناور، پنج نفر از نیروهای آتش نشانی با لباس عملیاتی و کپسول تنفسی وارد شناور شده و از موفقیت عملیات، اطمینان حاصل کردند.
برچسب ها: بندر باهنر
ارسال نظرات
آخرین اخبار