۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

افزایش سرویس دهی CMA CGM به مسیر اروپا-آفریقا

کشتیرانی CMA CGM فرانسه در نظر دارد تا پوشش سرویس دهی در مسیرهای اروپا-آفریقایی غربی را افزایش و ارتقاء بخشد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۶۴۹۴
افزایش سرویس دهی CMA CGM به مسیر اروپا-آفریقا
به گزارش گروه بین الملل مانا، مقامات کشتیرانی CMA CGM فرانسه با اعلام این خبر گفتند: این کشتیرانی در تلاش برای به روز رسانی و ارتقاء خدمات سرویس دهی EURAF4 و EURAF5 را که اروپا به آفریقای غربی را متصل می کند، است.
در راستای نیل به این هدف، CMA CGM فرانسه تصمیم دارد سرویس EURAF4 را با پهلوگیری هفتگی در بنادر Malaboو Bata گینه استوایی و EURAF5 را با پهلوگیری مستقیم در بندر کامرون را که از 26 جولای به اجرا در می آید، بهبود ببخشد.
این گزارش ادامه داد: سرویس دهی مستقیم از مدیترانه غربی به گینه استوایی به مدت شش روز کاهش خواهد یافت و زمان ترانزیتی از بندر Livorno ایتالیا به بندر Bata واز بندر Valencia اسپانیا به بندر Malabo به ترتیب حدود 20 و 19 روزبه طول خواهد انجامید.
لازم به ذکر است: سرویس دهی (EURAF4 ) بنادر Livorno – Genoa – Marseilles – Barcelona – Valencia – Algeciras – Tangiers – Lome – Bata – Malabo – Onne fortnightly – Port Gentil – Libreville – Douala – Lome NB fortnightly – San Pedro fortnightly – Algeciras – Livorno  و سرویس دهی( EURAF5 )بنادر Le Havre – Antwerp – Lisbon – Tangiers – Algeciras – Pointe Noire – Luanda – Lobito fortnightly – Namibe fortnightly – Douala fortnightly – Abidjan – Tangiers NB – Le Havre را پوشش خواهد داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار