۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

چین مسیر انتقال کانتینر در یونان را تغییر داد

شرکت کشتیرانی کاسکو چین به موجب اعتراض کارگران در راه آهن یونان بر سر حمل و نقل ریلی کانتینرها از بندر پیرائوس این کشور به بندر کوپر در اسلوونی، حمل و نقل دریایی را جایگزین می کند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۶۴۷۸
چین مسیر انتقال کانتینر در یونان را تغییر دادبه گزارش گروه بین الملل مانا، کاسکو به منظور متوقف کردن مشکلی که کارگران راه آهن یونان در انتقال شبکه باری بوجود آورده اند؛ برای انتقال کانتینرها از بندر پیرائوس به بندر کوپر در اسلوونی از حمل و نقل دریایی بهره می برد و قرار است برای انتقال کانتینرها به مقصد بعدی از حمل و نقل ریلی استفاده شود.
بر اساس این گزارش و به موجب پایین بودن تعرفه های حمل بار از طریق شناورهای فیدری، شرکت کاسکو چین بدون اینکه در بازار رقابتی جایگاه خود را از دست دهد می تواند محور مرکزی حمل و نقل ریلیِ یونان را نادیده بگیرد.
این گزارش در ادامه و با اشاره به اجرایی شدن این تصمیم بعنوان بخشی از برنامۀ توسعه ای شرکت تابعۀ کاسکو- ترمینال کانتینری پیرائوس یونان- افزود: مسیر جایگزین برای انتقال کانتینرها به منظور جلوگیری از هر گونه مانع در رسیدن به مقاصد مورد نظر انتخاب شد.
بر همین اساس، روش جایگزین دیگری که شرکت کاسکو برای حمل و نقل کانتینری از بندر پیرائوس از آن بهره می برد استفاده از حمل و نقل جاده ای و رساندن بار به مرز شمالی یونان است به گونه ای که از آن مسیر به بعد کانتینرها از طریق حمل و نقل ریلی به اروپای مرکزی منتقل می شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار