۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
نماینده بندرخمیر:

تکلیف بندرگاه خمیر را مشخص کنید

نماینده مردم حوزه مرکزی استان هرمزگان در مجلس دهم شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف بندرگاه خمیر شد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۶۶۴۲۲
تکلیف بندرگاه خمیر را مشخص کنید
به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، احمد مرادی در جلسه شورای اداری استان هرمزگان که عصر گذشته در محل فرمانداری بندرعباس با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد، اظهار کرد: از مجموعه 13شهرستان هرمزگان، 9شهرستان ساحلی بوده و در نتیجه اقتصاد مردم این شهرستان‌ها با دریا ارتباط مستقیم دارد.
وی با اشاره به اینکه درخواست ایجاد اسکله و بندرگاه در این شهرستان‌ها نیز در همین راستا مورد مطالبه مردم و برخی از آنها انجام شده و برخی نیز در دستور کار است، ادامه داد: در شهرستان بندر خمیر که در گذشته قطب دریانوردی و تجارت بوده است، چند سالی از احداث یک بندرگاه در دستور کار دولت و سازمان بنادر قرار گرفته که از بدو شروع به کار آن، متوقف مانده است.
نماینده مردم بندرعباس، ابوموسی، قشم، بندرخمیر و حاجی‌آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این توقف فعالیت به دلیل قرار گرفتن در منطقه حفاظت شده و دارای ارزش زیست محیطی بالا است.
مرادی با تاکید بر تعیین تکلیف این پروژه، بیان کرد: به هر صورت، باید چاره‌ای برای این مهم که با ارتزاق مردم منطقه به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ارتباط است، اندیشیده شود.
این نماینده مردم در مجلس در بخش دیگری از سخنانش نیز تصریح کرد: باید نسبت به تقویت ساختار اداره حفاظت محیط زیست هرمزگان اقدام موثر انجام شود.
برچسب ها: بندرگاه خمیر
ارسال نظرات
آخرین اخبار