۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

ورود گردشگران خارجی به کیش توسعه می یابد

رئیس جامعه هتلداران کیش از پیش بینی افزایش روند توسعه گردشگری جزیره کیش به دلیل مدیریت صحیح سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۶۳۲۰
ورود گردشگران خارجی به کیش توسعه می یابد
مسیح الله صفا در گفتگو با خبرنگار مانا به تداوم روند افزایش ورود گردشگر به جزیره کیش از ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: این امر به دلیل برنامه ریزی های جامع و مدیریت صحیح سازمان منطقه آزاد کیش تحقق یافته است.
رئیس جامعه هتلداران کیش از پیش بینی افزایش توسعه صنعت گردشگری کیش در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: کاهش قیمت تمام شده سفر به کیش در صدر برنامه های تنظیم شده برای ورود گردشگران به کیش قرار گرفته است.
ارائه تخفیفات ویژه گردشگری در کیش 
وی تصریح کرد: در جشنواره تابستانی کیش نیز که همزمان با عید سعید فطر آغاز شده است، نهایت تلاش برای کاهش قیمت ها و جذب بیشتر گردشگران انجام شده است.
وی از هماهنگی های انجام شده بین سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت هواپیمایی کیش ایر برای ارائه تخفیفات ویژه تا 25 درصد به دفاتر خدمات مسافرتی، چارتر کننده ها و وارد کنندگان تورهای گردشگری به جزیره کیش در ایام تابستان امسال خبر داد.
این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری جزیره کیش بیان داشت: همچنین هتلها، رستوران ها، کلوپ های دریایی و سایر واحدهای خدماتی گردشگری در جزیره کیش نیز خدمات خود را با ارائه تخفیفات ویژه در ضمن رعایت بهترین کیفیت ارائه می دهند.
جشنواره تابستانی کیش متفاوت از سالهای گذشته 
به گفته صفا، جشنواره تابستانی کیش امسال در مقایسه با سالهای گذشته بسیار متفاوت، مفرح تر و جذاب تر برگزار خواهد شد که همین امر نوید بخش افزایش چشمگیر گردشگران تابستانی ورودی به جزیره نسبت به سالهای پیش است.
وی از اعطای جوایز بسیار ارزنده به صورت روزانه برای گردشگران از سوی سازمان منطقه آزاد کیش و با همکاری اسپانسرهای در نظر گرفته شده خبر داد.
ورود گردشگران خارجی به کیش توسعه می یابد
رئیس جامعه هتل داران کیش در ادامه گفته های خود به انجام برنامه ریزی ها برای افزایش تعداد گردشگران خارجی به جزیره کیش اشاره کرد.
وی خاطرنشان ساخت: هم اکنون آنگونه که شایسته صنعت توریسم جزیره کیش است، گردشگر خارجی وارد این جزیره نمی شود.
وی بر ضرروت توسعه ورود گردشگران خارجی به جزیره کیش تاکید کرد و گفت: هم اکنون شاهد ورود گردشگرانی از کشورهای اروپایی و نیز کشورهای حاشیه نشین خلیج فارس به ویژه مسلمانان به جزیره کیش هستیم اما این میزان ورود گردشگر خارجی کافی نیست و باید بیش از پیش توسعه یابد.
به گفته صفا، توسعه ورود گردشگران خارجی نیازمند افزایش تبلیغات و اطلاع رسانی و نیز شرکت بیشتر در نمایشگاه های گردشگری بین المللی است که این امر در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است به طوری که پیش بینی می شود همزمان با تداوم روند ورود گردشگران داخلی به کیش میزان ورود گردشگران خارجی به جزیره نیز افزایش یابد.
خدمات اقامتی کیش شامل 12 هزار تخت در قالب 46 اتاق است
وی تاکید کرد: در حال حاضر 46 هتل با درجات مختلف و بهترین کیفیت به گردشگران ورودی به جزیره کیش خدمات پذیرایی و اقامتی ارائه می دهند.
وی با اشاره به اینکه هتلهای چنج ویزایی نیز به سایر هتلهای کیش اضافه شده اند ،بیان کرد: در مجموع هم اکنون چهار هزار و 500 اتاق با ظرفیت 12 هزار تخت آماده پذیرایی از گردشگران است.
رئیس جامعه هتلداران کیش به فعالیت هتل دریایی ترنج از ابتدای سال جاری اشاره کرد و اذعان داشت: این هتل در خاورمیانه بی نظیر بوده و هم اکنون نیز مورد توجه گردشگران است.
به گفته وی، این هتل با داشتن خدمات ویژه و طراحی خاص و قرار گیری آن روی دریا، متقاضیان خاص خود را دارد و مالک آن از وضعیت ورود گردشگران به شدت ابراز رضایت می کند.
صفا در خاتمه یادآور شد: همواره در طول سال نظارت معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به همراه جامعه هتل داران کیش بر عملکرد هتلهای کیش ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار