۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
با لغو تحریم ها:

نخستین کشتی خودروبر در بندر شهید باهنر پهلو گرفت

مدیر اداره بنادرودریانوردی شهیدباهنر از پهلوگیری اولین کشتی خودروبر با ظرفیت 800 خودرو در بندرشهید باهنر پس از لغو تحریم ها خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۶۲۲۷
نخستین کشتی خودروبر در بندر شهید باهنر پهلو گرفت

به گزارش مانا محمد محسنیبا اشاره به  با ورود اولین کشتی خودروبر با ظرفیت 800 خودرو به بندرشهید باهنر پس از گذشت تحریم های دریایی و کشتیرانی، بر رونق خطوط دریایی تاکید کرد.
وی افزود: در شرایط پسا برجام با توجه به تقاضای واردات و ترانزیت خودرو از طریق بندر شهید باهنر نخستین کشتی ویژه حمل خودرو وارد بندر شهید باهنر شد.
مدیر اداره بنادرودریانوردی شهیدباهنر با اشاره به افزایش تقاضای حمل خودرو در منطقه خاطر نشان کرد: افزایش تقاضای حمل خودرو در منطقه، شرکت های کشتیرانی را بر آن داشت تا نسبت به ایجاد خطوط فیدری حمل خودرو در منطقه اقدام کنند در این راستا شرکت کشتیرانی Neptune line اقدام به راه اندازی یک خط فیدری خودرویی کرده که پس از رایزنی های بعمل آمده بندر شهید باهنر را به عنوان بندر مقصد این کشتیرانی انتخاب کرد
محسنی دراین باره اذعان داشت: در شامگاه پنجشنبه نخستین کشتی یونانی به نام Neptune ploes در بندر شهید باهنر پهلو گرفت. این نخستین ورود کشتی های خودروبر این خط یونانی به بنادر ایران است.
مدیر اداره بنادرودریانوردی شهید باهنربا اشاره به مدت زمان سرویس تایم و پورت تایم این کشتی اظهار کرد: مدت زمان سرویس تایم و پورت تایم که از شاخص های مهم ارزیابی عملیاتی بنادر است در مورد این کشتی به ترتیب 20% و 30% کمتر از نرم های عملیاتی بوده که این نشان از هماهنگی و سرعت عمل خدمات این بندر در جلب نظر خطوط کشتیرانی است.

برچسب ها: کشتی یونان خودرو
ارسال نظرات
آخرین اخبار