۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

سوئیس؛ بنادر آفریقا را به کانتینربرهای بزرگ مجهز می کند

کشتیرانی MSC سوئیس قصد دارد کشتی های کانتینری با ظرفیت 13 هزار TEU را وارد مسیر تجاری آفریقا کند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۶۰۲۱
سوئیس؛ بنادر آفریقا را به کانتینربرهای بزرگ مجهز می کندبه گزارش گروه بین الملل مانا، لویدزلیست نوشت:کشتیرانی MSC سوئیس به عنوان پیشتاز در مسیرهای تجاری جدید، بنادر آفریقا را با کشتی های کانتینری 13 هزارTEU که بزرگتراز کشتی های کانتینری مسیر آسیا-اروپا هستند، مجهز می کند.
این گزارش در ادامه نوشت: بر طبق گزارش منتشر شده توسط موسسه Alphaliner،کشتی های کانتینری با ظرفیت 13 هزار TEU،بزرگترین کشتی هایی هستند که تاکنون در مسیرهای تجاری آفریقا،مستقر شده اند.
در چند سال گذشته کشتی های کانتینری MSC سوئیس با ظرفیت 13 هزار TEU بزرگترین کشتی بود که در بندر ساحل غربی آمریکا پهلو گرفت.
در حال حاضر،ورود این کشتی ها با این ظرفیت در بنادر آمریکا معمول و رایج است،اما کشتی 13 هزار TEU از کشتیرانی MSC سوئیس به مسیر تجاری آفریقا، را می توان بزرگترین کشتی دیده شده در این مسیر دانست.
این گزارش ادامه داد:مسیرهای تجاری آفریقا با کنار گذاشتن کشتی های کانتینری 11.660 TEU متعلق به کشتیرانی MSC سوئیس، در ماه آینده پذیرای ورود کشتی های جدید کانتینری با ظرفیت 13 هزار TEU،خواهند بود.
ناگفته نماند،این کشتی های کانتینری با ظرفیت 13 هزار TEU از ماه آینده وارد مسیرهای تجاری آمریکای جنوبی نیز خواهند شد.
به گفته موسسه Alphaliner، میزان پایین تقاضای آمریکا، کشتی های کانتینری 13 هزار TEU را مجبور کرده است تا به دنبال مکانهای پهلوگیری جدیدی برای خودشان باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار