۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
به دنبال کاهش قیمت فولاد در چین :

یاردهای اوراق کشتی در شرایط نامناسب قرار دارند

درپی شرایط نامناسب بازار و در نتیجه کاهش قیمت فولاد، مازاد فلز اوراقی و اعمال شیوه های محیطی سختگیرانه تر، یاردهای اوراق کشتی چین نیز با مشکلاتی زیادی رو به رو هستند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۵۸۵۳
یاردهای اوراق کشتی در شرایط نامناسب قرار دارندبه گزارش گروه بین الملل مانا، سیتدرید نوشت: علیرغم سیاست های تشویقی دولت چین برای اوراق بیشتر کشتی در واکنشی به معضل اضافه بار، اما به دلیل روند کاهشی قیمت فولاد و افزایش هزینه های به کارگیری روش های اوراق کشتی بی ضرر برای محیط زیست، یاردهای اوراق کشتی چین در شرایط نامناسبی به سر می برند.
معاون مدیرعامل دفتر تحقیق بازار موسسه بین المللی کشتیرانی شانگهای چین(SISI) در این باره گفت: محصولات فولاد چین به بسیاری از کشورها مانند برزیل، هند، آفریقای جنوبی و ترکیه با قیمت پایین تری نسبت به سال های گذشته، صادر می شود و کاهش قیمت فولاد تولید شده داخلی چین، قیمت های اوراق در کارخانه ها را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است.
بر اساس آمار و ارقام منتشر شده، درآمد صنعت اوراق کشتی چین در سال 2015 با رسیدن به مرز 515.6 میلیون دلار، شاهد روند کاهش 15 درصدی نسبت به سال گذشته بود.
 لازم به ذکر است:Yang Jianchenمدیر عامل یارد اوراق Zhoushan Hongying با اشاره به شرایط نامطلوب یاردهای اوراق کشتی چین گفت: دوره زمانی 2006 تا 2013، دوره خوبی برای صنعت اوراق کشتی بود، اما با کاهش قیمت جهانی فلز، وضعیت بسیاری از یاردهای اوراق کشتی در Zhejiang، خط قرمز را نشان می دهد.
برچسب ها: فولاد چین اوراق
ارسال نظرات
آخرین اخبار