۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران عنوان کرد:

از طرح های تقویت صادرات حمایت خواهیم کرد

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: از هرطرحی که سبب تقویت صادرات در سطح استان شود حمایت خواهیم کرد چرا که توسعه صادرات موجب رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری خواهد شد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۵۷۹۲
 از طرح های تقویت صادرات حمایت خواهیم کرد

به گزارش مانا، سیاوش رضوانی در این باره گفت: بنادر نوشهر و فریدونکنار با برخورداری از امکانات و تجهیزات مناسب بارگیری انواع کالا، آماده پذیرش کالاهای صادراتی هستند.
وی افزود: ما از هرگونه طرحی که سبب تقویت صادرات در سطح استان شود حمایت خواهیم کرد چرا که توسعه صادرات موجب رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری خواهد شد.
رضوانی با اشاره به مزایای منطقه ویژه اقتصادی نوشهر یادآور شد: بندر نوشهر به دلیل بهره مندی از مزایای منطقه ویژه اقتصادی، فرصت مناسبی برای تجار و بازرگانان برای صادرات و واردات انواع کالا ایجاد کرده است واز هیچ حمایتی از صاحبان کالا فروگذار نخواهیم کرد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" خاطرنشان کرد: احداث انبارهای سرپوشیده وتوسعه محوطه بندری از مهمترین اقدامات انجام شده در راستای افزایش ظرفیت عملیاتی منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر است.
وی دراین باره اذعان داشت: تقویت صادرات رویکرد جدی مسئولان اداره کل در راستای سیاست های مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی است.
گفتنی است بندر نوشهر با بیش از 80 سال سابقه در تجارت جهانی، با دارا بودن 9 پست اسکله تجاری و انبارهای سرپوشیده، روباز و سیلوی غلات به عنوان تنها مرکز اقتصادی غرب استان مازندران، نقش مهمی در بخش واردات و صادرات کالا ایفا می کند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار