۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

رئیس جدید شیلات سیستان و بلوچستان منصوب شد

مراسم معارفه رئیس جدید اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان فردا برگزار خواهد شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۵۷۲۱
رئیس جدید شیلات سیستان و بلوچستان منصوب شد
به گزارش خبرنگار مانا، از سوی سید حسن صالحی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران، هدایت الله میرمرادزهی به عنوان رئیس جدید اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان منصوب شده است.
این گزارش حاکی از آن است که مراسم معارفه مدیر کل جدید اداره شیلات استان سیستان و بلوچستان فردا یکشنبه برگزار خواهد شد.
هدایت الله میرمرادزهی، نمایندگی سابق مردم سراوان در مجلس نهم و نیز عضویت در معاونت پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی را در کارنامه کاری خود دارد.
شایان ذکر است، در تاریخ بیست و یکم اردیبهشت ماه امسال نیز، مهرداد میرزایی به عنوان سرپرست اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان منصوب شده بود.
مهرداد میرزایی پیش از عنوان سرپرستی، معاونت صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان را برعهده داشت.
گفتنی است، پیش از این محسنعلی گلشنی، مدیر کل اداره بنادر و ماهیگیری سازمان شیلات ایران با حفظ سمت، حدود سه سال سرپرست اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان بود.
محسنعلی گلشنی نیز با حکم رییس سازمان شیلات ایران به عنوان مشاور رییس سازمان شیلات کشور در توسعه سواحل مکران و معاون اجرایی طرح پرورش آبزیان دریایی در قفس منصوب شده است.
سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی منابع آبی و دسترسی به آب های آزاد توسط دو اداره کل شیلات سیستان و اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان مدیریت می شود.
بر این اساس اداره کل شیلات سیستان واقع در زابل، آب های داخل سیستان و بلوچستان تا نزدیک بندر چابهار و اداره کل شیلات استان محدوده اقیانوس و دریای عمان در جنوب شرق کشور را تحت پوشش دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار