۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

شرکت مشترک بین CMA CGM وPSA تاسیس می شود

کشتیرانی CMA CGM فرانسه در نظر دارد یک شرکت سرمایه گذاری مشترک را با کشتیرانی PSAسنگاپور برای مدیریت کردن و اجاره چهار ترمینال کانتینری در بندر Principality سنگاپور،تاسیس کند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۵۶۸۲
شرکت مشترک بین CMA CGM وPSA تاسیس می شودبه گزارش گروه بین الملل مانا، لویدزلیست نوشت: اخبار مربوط به طرح ایجاد یک شرکت سرمایه گذاری مشترک پس از اینکه CMA CGM فرانسه پیشنهاد خرید نقدی سهام NOL سنگاپور را مطرح کرد،به گوش می رسد.
بر اساس توافق بین CMA CGM فرانسه و PSAسنگاپور، مدیریت ترمینال های PSA، خدمات مدیریت اسکله را برای شرکت مشترک و خدمات ترمینالی بلند مدت را برای CMA CGM فرانسه،فراهم خواهد کرد.
ناگفته نماند، در این شرکت سرمایه گذاری مشترک، PSAسنگاپور 51 درصد سهام و CMA CGM فرانسه 49 درصد را در اختیار دارد.
در گزارش موسسه آلفالینرآمده است: کشتیرانی PSAسنگاپور علاوه بر ایجاد شرکت سرمایه گذاری مشترک با CMA CGM فرانسه قصد دارد ترافیک ترانزشیب بیشتری رااز بندر Kelang از سال 2017 به دست آورد.
این گزارش ادامه داد: در حال حاضر، کشتیرانی کاسکوی چین نیز از سنگاپور به عنوان یک هاب اصلی برای جابجایی کالاهایش استفاده می کند.
لازم به ذکر است: ایجاد این شرکت سرمایه گذاری مشترک بین  کشتیرانی های فرانسه و سنگاپور منوط به تصویب و تایید مراحل قانونی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار