۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

پیشرفت 33 درصدی احداث شبکه اطفاء حریق در هرمزگان

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با راه اندازی شبکه جامع اطفاء حریق در بندر شهید رجایی هرمزگان، نیاز بندر شهید رجایی به بخش مهمی از زیرساخت های پدافند غیر عامل مرتفع می شود.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۵۵۹۷
پیشرفت 33 درصدی احداث شبکه اطفاء حریق در هرمزگان
به گزارش مانا عباس کمالی از پیشرفت 33 درصدی طرح احداث شبکه جامع اطفاء حریق در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: با راه اندازی این شبکه اطفاء حریق، نیاز بندر شهید رجایی به بخش مهمی از زیرساخت های پدافند غیر عامل مرتفع می شود.
وی افزود: با عملیاتی شدن این طرح، ضمن بالا رفتن ضریب ایمنی برای پیشگیری از حوادث آتش سوزی، این بندر برای مقابله با شرایط بحرانی نیز آماده تر می شود.
معاون مهندسی عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: احداث مخزن دوهزار متر مکعبی، ایستگاه پمپاژ و پست برق در بندر شهید رجایی، ساخت مخزن دوهزار مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ در زون نفتی بندر خلیج فارس از مهم ترین بخش های طرح شبکه اطفای حریق بزرگترین مجموعه بندری کشور است.
کمالی احداث خط لوله اطفاء حریق بندر شهید رجایی و بندر خلیج فارس به طول 47 هزار متر شامل کانال کنی، زیرسازی، لوله گذاری و روسازی مجدد را از دیگر مراحل این طرح عنوان کرد.
وی از اشتغالزایی بالغ بر 100 نفر در این طرح سخن به میان آورد و اضافه کرد: این طرح با اعتباری قریب به 440 میلیارد ریال از شهریور 94 آغاز شده و قرار است طی دو سال اجرایی شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار