۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

کشتیرانی CMA CGM فرانسه ضرر داد

کشتیرانیCMA CGM فرانسه، خبر از 100 میلیون دلار ضررهم زمان با کاهش شدید نرخ حمل کرایه کانتینری ، در سه ماه نخست سال 2016 داد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۵۳۱۲
کشتیرانی CMA CGM فرانسه ضرر دادبه گزارش گروه بین الملل مانا،سیتدرید نوشت:در حالی کشتیرانی CMA CGMفرانسه، این میزان خسارات را متحمل می شود که در مدت مشابه سال گذشته ،سود 400 میلیون دلاری را تجربه کرده بود.
در ادامه این گزارش آمده است:میزان درآمد کشتیرانی CMA CGMفرانسه در سه ماه نخست سال 2016 با رسیدن به مرز 3.4 میلیارد دلار در مقایسه با 4 میلیارد دلار مدت مشابه در سال گذشته،روند نزولی 15.3 درصد را درپیش گرفته است.
ناگفته نماند:میزان جابجایی کانتینری در سه ماه نخست سال جاری به 3.2 میلیون TEUرسد که رشد 2.9 درصدی را دراین بخش به نمایش می گذارد ،اما نرخ حمل هر کانتینربا سیر نزولی 17.6 همراه بود.
معاون کشتیرانی CMA CGMفرانسه گفت:ما در یک شرایط سخت قرار داریم ،در حالی که افزایش حجم جابجایی کانتینری را در سه ماه نخست سال جاری شاهد بودیم ،اما میزان عایدی پیش از پرداخت از مالیات Earnings Before Interest and Taxes(EBIT،ثابت باقی مانده است.
وی در ادامه تاکید کرد:ما اجرای طرح های مالی سختگیرانه ،از جمله طرح کاهش چشم گیرهزینه ها ،را ادامه خواهیم داد و در عین حال به سمت پروژه های استراتژیکی از جمله ایجاد یک ائتلاف عملیاتی جدید که پیش بینی می شود در سال 2017افتتاح شود، نیز حرکت می کنیم.

لازم به ذکر است:کشتیرانی CMA CGMفرانسه در نظر دارد طرح کاهش یک میلیارد دلاری هزینه ها،را در 18 ماه آینده به مرحله اجرا در آورد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار