۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

ایجاد مناطق آزاد در توسعه استان گیلان تاثیر گذار است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امتیازات و استعدادهای منطقه آزاد انزلی بیشتر از باکو،قزاقستان و ترکمنستان دانست و گفت: این منطقه می‌تواند همراه با گردشگری پر سود باشد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۵۰۳۱
ایجاد مناطق آزاد در توسعه استان گیلان تاثیر گذار است به گزارش مانا آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در منطقه آزاد بندرانزلی با بیان اینکه که امروز تلاش همه جانبه در توسعه منطقه آزادانزلی بوجود آمده است گفت: انتهای جنگ به نتیجه رسیدیم که مناطق آزاد در توسعه شهرستان انزلی و استان گیلان تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.
وی با اشاره به تحریم های ده ساله کشور گفت: در عین اینکه خزانه ما پر از ارز بود از این فرصت استفاده نکرده ایم ، امتیازات و استعدادها ما بیشتر از باکو، قزاقستان و ترکمنستان است و منطقه ما می‌تواند همراه با گردشگری پر سود باشد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان این که دولت یازدهم در امر توسعه در حال پیشروی است و برجام نیز می تواند به کمک آن ها بیاید خاطرنشان کرد: آن هایی که با برجام مخالف هستند و انتظار سقوط برجام را دارند محاسبه‌های آنها اشتباه است.
آیت الله هاشمی تصریح کرد: برجام یکطرفه نیست و دنیا بیشتر از ما به برجام نیاز دارد زیرا برای تحقق امنیت در منطقه نیازمند ایران است.
وی تصریح کرد: با به رسمیت شناختن موقعیت هسته ایی ایران در دنیا با توافق برجام کار بسیار عظیمی است و هم اکنون دارای جایگاهی در دانشگاه هسته ایی دنیا هستیم و میتوانیم در تمام مراحل هسته ایی کارساز باشیم.
آیت الله هاشمی ادامه داد: باید وحدت‌مان را حفظ و جامعه ای متحد را در کنار سازندگی ایجاد کنیم و نگذاریم ایران اسلامی در این دعواهای سیاسی که نتیجه ای جز کینه و فرصت سوزی ندارد گرفتار شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار