۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

برخورد دو کشتی کانتینری مرسک و آلمان

گروه کشتیرانی مرسک دانمارک اعلام کرد: کشتی کانتینری متعلق به مرسک دانمارک به نام Safmarine Meru با ظرفیت چهار هزار و 650 TEU در مسیر Ningbo چین، با کشتی کانتینری آلمانی Northern Jasper برخورد کرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۴۹۶۵
برخورد دو کشتی کانتینری مرسک و آلمانبه گزارش گروه بین الملل مانا، در گزارش گروه کشتیرانی مرسک آمده است: بر اساس این حادثه، کشتی کانتینری Safmarine Meru مرسک در حالی که به شدت آسیب دید، گرفتار دام حریق نیز شد و همه 22 خدمه مجبور به ترک سریع کشتی شدند، خوشبختانه براساس گزارشات دریافتی ،سلامتی تمامی اعضای خدمه مورد تایید قرار گرفته است.
رئیس مدیریت کشتی Safmarine Meru با ابراز خرسندی و رضایت از سلامتی تمامی خدمه گفت: تامین امنیت جانی خدمه در دریا و ساحل از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است.
وی افزود: مقامات چینی در صحنه حضور یافتند و عملیات خاموش کردن آتش پس از رخ دادن احتراق، آغاز و در نهایت کشتی کانتینری Safmarine Meru پهلو گرفت.
وی اظهار نظر در مورد این برخورد و احتراق ایجاد شده را به پایان بررسی های انجام شده موکول کرد و اظهار داشت: خاموش کردن آتش و ارزیابی دقیق خسارات وارده به کشتی و محمولات آن، مهم ترین دغدغه ما در حال حاضر است.
لازم به ذکر است : کشتی کانتینری Safmarine Meru در سال 2006 ساخته شد و تحت پرچم هنگ کنک به فعالیتش را آغاز کرد و سپس در صف خدمات رسانی TP18 گروه کشتیرانی مرسک دانمارک قراگرفت.
ناگفته نماند زمان ساخت کشتی کانتینری آلمانیNorther Jasper به سال 2009 بازمی گردد.
برچسب ها: برخورد کشتیها
ارسال نظرات
آخرین اخبار