۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

اجرای 10 طرح توسعه ای در بنادر کشور در سال جاری

معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در برنامه ششم، توسعه بنادر و سواحل به‌عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه پیش‌بینی‌ شده است.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۴۹۴۲
اجرای 10 طرح توسعه ای در بنادر کشور در سال جاری
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، جلیل اسلامی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان ظرفیت بندری و حمل و نقل دریایی بوشهر مهم دانست و اظهار داشت: بوشهربا توجه به نقش کلیدی در دوران جنگ تحمیلی و تحریم، یک ماهیت تثبیت شده در کشور داشت.
وی، بندربوشهر را به‌عنوان یکی از بنادر بزرگ تجاری در کشور دانست و گفت: بندر بوشهر دارای سابقه تاریخی بسیار زیادی است که از نظر عملکردی با یک رشد بسیار بالایی در سال‌های اخیر مواجه بوده است.
معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، جایگاه بندر بوشهر در بخش کانتینری مهم دانست و اظهار داشت: با تکمیل طرح توسعه بندر بوشهر در جزیره نگین جایگاه بندربوشهر در حوزه‌های حمل و نقل دریایی به ویژه تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری و فله افزایش می‌یابد.
اسلامی افزود: در برنامه ششم، توسعه بنادر و سواحل به‌عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه پیش‌بینی‌ شده که بندر بوشهر در این میان دارای جایگاه مهمی است.
وی افزود: امسال 10 طرح توسعه‌ای در بنادر کشور اجرایی می‌شود که با اجرا و تکمیل این طرح‌ها تحول مهمی در حوزه تجارت دریایی ایجاد می‌کند.
برچسب ها: بنادر
ارسال نظرات
آخرین اخبار