۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

آماده سازی تمامی مزارع پرورش میگو در بندر چابهار

سرپرست اداره‎کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: تمامی مزارع سایت جنوبی این کانال آبرسان در بندر چابهار امسال برای پرورش میگو آماده سازی شده که سطح 200 هکتار را پوشش می‌دهد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۶۴۹۳۴
آماده سازی تمامی مزارع پرورش میگو در بندر چابهار
به گزارش مانا، محسنعلی گلشنی افزود: در حال حاضر لایروبی کانال آبرسان سایت جنوبی مزارع گواتر انجام شده و امسال شاهد رشد قابل توجهی در پرورش میگو هستیم.
وی بیان کرد: به منظور بررسی مسائل و مشکلات صنعت تکثیر و پرورش میگوی سیستان و بلوچستان، نخستین کارگروه فنی میگو برگزار شد.
گلشنی گفت: در حال حاضر لایروبی کانال آبرسان سایت جنوبی گواتر انجام شده و امید می‎رود امسال شاهد رشد قابل توجهی در پرورش میگو باشیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‎های به عمل آمده از دفتر مقام معظم رهبری اعتبار لازم برای لایروبی کانال در قالب طرح توسعه سواحل مکران برای مزارع گواتر تأمین شده که این امر کمک موثری به پایداری صنعت میگو خواهد می‌کند.
گلشنی گفت: بین اعضای کارگروه فنی توسعه میگوی سیستان وبلوچستان برای احیای صنعت میگو در گواتر تعاملات سازنده‎ای برقرار است که این امر موجب تقویت همکاری‌های فیمابین شده و برطرف شدن مشکلات بهره‎برداران را در پی خواهد داشت.
برچسب ها: میگو چابهار
ارسال نظرات
آخرین اخبار