۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

رقابت4 غول کشتیرانی دنیا برای توسعه بندری در پاناما

چهار شرکت کشتیرانی غول دنیا-AP Moller دانمارک، MSCسوئیس، CMA CGMفرانسه و PSA سنگاپور- برای اصلاحات و توسعه ترمینال کانتینری بندرCorozal کانال پاناما با یکدیگر رقابت می کنند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۴۸۸۱
رقابت4 غول کشتیرانی دنیا برای توسعه بندری در پاناما به گزارش گروه بین الملل مانا، تریدویندزنوشت: مقامات کانال پاناما، تقاضا برای اصلاحات( Request for Qualification (RFQ ترمینال کانتینری بندر Corozal را مطرح کردند و از شرکت های کشتیرانی علاقه مند در این زمینه دعوت بعمل آوردند.
در حال حاضر چهار غول کشتیرانی دنیا پا به عرصه رقابت گذاشته اند و در نهایت مناقصه کننده موفق، مسئول طراحی ،توسعه ،تامین مالی ،ساختن و راه اندازی ترمینال مذکور خواهد بود.
مدیر اجرایی کانال پاناما گفت: استقبال از این درخواست، نشان دهنده پتانسیل بندر Corozal و به ویژه اعتماد و اطمینان کشتیرانی های غول پیکر و پیشگام دنیا نسبت به این بندر است.
ترمینال کانتینری جدید بندر Corozal ،از جمله پیشرفته ترین ترمینال های کانتینری است که خدمات جدیدی را به مشتریان در صنعت دریایی فراهم می کند،این بندر؛قطعا،سطح ارائه خدمات و هم چنین درآمد کانال پاناما را افزایش خواهد داد.
ترمینال کانتینری بندر Corozal قرار است در مساحت 120 هکتار و با ظرفیت جابجایی سالانه پنج میلیون TEU توسعه یابد.
لازم به ذکر است:ترمینال Corozal یکی از چندین پروژه های مهم است که توسط ACP سنگاپوربا هدف تغییر دادن نقش اصلی کانال پاناما به عنوان میان بر کشتیرانی به یک هاب دریایی بلوغ یافته، مطرح و مورد استقبال قرار گرفت.
تریدویندز در آخربه این مطلب نیز اشاره کرد: مرحله دوم پروژه ترمینال کانتینری بندر Corozal شامل 2.080 متر فضای اسکله، یک کارخانه کانتینری ،ادارات و تسهیلات انباری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار