۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
مدیرکل شیلات هرمزگان خبر داد:

سهم هفت هزار تنی هرمزگان از تولید ماهی در قفس

مدیرکل شیلات استان هرمزگان از اختصاص سهم هفت هزار تنی این استان برای تولید ماهی در قفس طی سال جاری خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۶۴۸۷۴
سهم هفت هزار تنی هرمزگان از تولید ماهی در قفسبه گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، سید پرویز مجبی در دومین جلسه ستاد توسعه پرورش ماهیان دریایی در قفس استان هرمزگان با اشاره به اهمیت پیگیری پرورش ماهیان در قفس برای استان هرمزگان به ویژه در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیده شده است، اظهار کرد: در راستای بهره‌برداری بهینه و پایدار از منابع آبی استان و اعمال نظارت مستمر بر روند برنامه ریزی و تولید، عرضه و مصرف آبزیان تولید شده، شیلات هرمزگان پیرو تاکیدات سازمان شیلات ایران و وزارت جهاد کشاورزی اقدام به برگزاری مستمر ستاد توسعه پروش ماهیان دریایی در قفس هرمزگان خواهد کرد.
وی افزود: امسال پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری برنامه تولید 22 هزار تن ماهی در قفس برای کشور در نظر گرفته شده که در این میان سهم استان هرمزگان هفت هزار تن است.
وی افزود: امید است با برنامه ریزی های انجام شده و همچنین پیگیری های در حال انجام شاهد تحقق این مهم در استان هرمزگان باشیم.
محبی بررسی مسائل و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران پرورش ماهی در قفس، حل و تسریع در بررسی و صدور مجوز سرمایه گذاران، بررسی مشکلات برنامه تولید سرمایه گذاران و بررسی نیاز به نهادها برای این طرح را ازمهمترین مباحث عنوان شده در دومین ستاد توسعه پروش ماهیان دریایی در قفس هرمزگان خواند.
اضافه می شود؛ همچنین در این جلسه هر کدام از سرمایه گذاران در خصوص برتامه تولید خود ، مسائل و مشکلات پروژه خود مطالبی ارائه نمودند که مقرر شد پیگیری های لازم در خصوص مشکلات مقرر گردد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار