۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

امداد رسانی به قایق تفریحی در آبهای بوشهر

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شناورهای امداد و نجات این اداره کل پس از اعلام سرنگونی قایق تفریحی در آبهای بوشهر سرنشین این شناور را از خطر غرق شدن نجات دادند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۴۸۵۱
امداد رسانی به قایق تفریحی در آبهای بوشهربه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حسین طالب نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر ازعملیات امداد و نجات سرنشین به آب افتاده قایق تفریحی"آدم به دریا" در نزدیکی بندر بوشهر خبرداد و اظهار داشت: در پی اعلام پاسگاه شناور شماره یک بوشهر با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر، مبنی بر مفقودی یکی از سرنشین های شناور تفریحی، بلافاصله هماهنگی های لازم صورت گرفته و شناور سار3،رعد 4 و یک فروند قایق دیگر به منطقه اعزام شدند.
وی افزود:با رسیدن شناورهای اعزامی به موقعیت اعلام شده طبق الگوی تعیین شده عملیات جستجوی فرد مفقود آغاز شد و پیام اضطرار مبنی بر مفقودی یک نفر در موقعیت مذکور بر روی کانال رادیویی VHF بطور متناوب پخش شد.
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان داشت : با توجه به عمق کم منطقه و گل آلوده شدن دریا ، عملیات جستجو با سختی انجام می گرفت اما سر انجام با تلاش تیم اعزامی، فرد مفقود شده در حوضچه جزیره عباسک و بصورت زنده سالم پیدا شد و تحویل خانواده‌اش شد.
برچسب ها: نجات بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار