۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
معاون استاندار هرمزگان تاکید کرد:

سازمان بنادر، لایروبی بندرگاه لارک را انجام دهد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: جزایر استان هرمزگان ظرفیت‌های خوبی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۶۴۸۲۵
سازمان بنادر، لایروبی بندرگاه لارک را انجام دهد
به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، مسعود دالمن در جلسه کارگروه توسعه جزایر استان هرمزگان، اظهار کرد: پیگیری رفع مسائل و مشکلات مربوط به جزایر استان هرمزگان با توجه به ظرفیت‌های موجود در این جزایر به ویژه در سال اقتصاد مقاوتی، اقدام و عمل ضروری است.
وی با تاکید بر اینکه جزایر هرمزگان ظرفیت‌های خوبی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی دارند، خاطرنشان کرد: مصوبات سفرهای استاندار هرمزگان به نقاط مختلف استان از جمله جزایر باید به صورت ویژه در دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها باشد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در ادامه این نشست که به منظور بررسی مسائل و مشکلات مربوط به جزایر قشم، هرمز، لارک و هنگام تشکیل شد، با اشاره به مصوبات این کارگروه، بیان کرد: پیگیری لایروبی و ساماندهی بنادر لارک و هنگام و پیگیری راه‌اندازی خط دریایی مسافری بین جزایر قشم و لارک توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان و اهتمام بیشتر در جهت مقابله با صید غیر مجاز در محدوده جزایر مذکور توسط شیلات استان از جمله این مصوبات است که باید اجرایی شود.
دالمن تکمیل رینگ دور جزیره هرمز تا پایان خرداد ماه سال جاری توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و توسعه شبکه آبرسانی به منازل جدیدالاحداث در جزایر لارک و هنگام را از دیگر مصوبات این کارگروه عنوان کرد و ادامه داد: تکمیل واحدهای مددجویی نیمه تمام در جزایر لارک و هنگام با همکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و تهیه و اجرای طرح ساماندهی بازارچه صنایع دستی و گردشگری ساحلی در جزیره هنگام توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است.
برچسب ها: بندرگاه لارک
ارسال نظرات
آخرین اخبار