۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

کانال پاناما دو ماه دیگر افتتاح می شود

در حالیکه بیش از 100 فروند شناور برای عبور از کانال توسعه یافتۀ پاناما ثبت نام کرده اند کاسکو چین اولین شرکت کشتیرانی است که در روز افتتاحیه از این کانال عبور می کند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۴۷۷۸
کانال پاناما دو ماه دیگر افتتاح می شود
به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت کشتیرانی کاسکو چین نخستین شرکتی است که ناوگانش طی مراسم افتتاحیه کانال پاناما در تاریخ 26 ژوئن 2016، از این کانال عبور می کند.
مراسم عبور را در روز افتتاحیه شناور کانتینری به نام,Andronikos متعلق به خطوط کشتیرانی کاسکو, انجام خواهد داد. ظرفیت این شناور 9 هزار و چهارصد TEU و طول و عرض آن به ترتیب 299.98 و 8.25 متر است. 
بیش از 100 فروند شناور نئوپاناماکس (پاناماکس نسل سوم) برای عبور تجاری از کانال جدید ثبت نام کرده اند که بلافاصله پس از مراسم افتتاحیه و در روز 27 ژوئن عبور این شناورها نیز از این کانال آغاز خواهد شد.
مقامات کانال توسعه یافتۀ پاناما از تمامی شرکت‎های مهم و مشتریان این کانال برای شرکت در مراسم  قرعه‎کشیِ انتخاب نخستین کشتی عبوری از کانال جدید در روز جمعه دعوت بعمل آورد.
در این قرعه کشی دو شرکت کاسکو چین و شرکت WWL سوئد/ نروژ حضور داشتند. شرکت سوئدی/ نروژی با یک فروند شناور حمل خودرو به ظرفیت هشت هزار CEU، طول 199.97 و عرض 36.5 متر در این مراسم حاضر شد.
مدیر کانال پاناما،Jorge L. Quijano، گفت: «افتخار بزرگی است که یکی از مشتریان برجستۀ ما این لحظه تاریخی را با ما جشن می‎گیرد. ما هیجان‎زده و در عین حال آماده ایم تا همان خدمات قبلی را که مشتریان در طول این سال ها از ما انتظار داشتند با قابلیت اعتماد بیشتر و کارآمدی بالاتر در کانال توسعه یافتۀ پاناما ارائه دهیم».
 
برچسب ها: کانال پاناما
ارسال نظرات
آخرین اخبار