۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

بازدید دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش ازبندرخرمشهر

بیش از دو هزار دانشجوی دانشگاههای افسری ارتش به منظور آشنایی با وقایع جنگ تحمیلی در مناطق عملیاتی کربلای چهار و پنج از بندرخرمشهر بازدید کردند.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۴۷۷۱
بازدید دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش ازبندرخرمشهربه گزارش مانا دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران همه ساله در قالب هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی به مناطق عملیاتی جنوب کشور سفر واز بندرخرمشهر بازدید می کنند.
امسال نیزبیش از دو هزار دانشجوی دانشگاههای افسری ارتش به منظور آشنایی با وقایع جنگ تحمیلی، دلاوری ها و رشادت های رزمندگان اسلام در مناطق عملیاتی کربلای چهار و پنج از بندرخرمشهر بازدید کردند.
راویان دفاع مقدس در مناطق عملیاتی از جمله بندرخرمشهر، نبردهای زمینی و دریایی در عملیات های مختلف را برای این دانشجویان شرح می دهند.
بندرخرمشهر با قرار گرفتن در منطقه عملیاتی کربلای چهار و پنج به عنوان اولین صحنه رویارویی نبرد رزمندگان اسلام با دشمن متجاوز، همه ساله میزبان این دانشجویان است.
شایان ذکر اردوی معارف جنگ از سال 1374 به همت شهید سرافراز سپهبد علی صیاد شیرازی، برای دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) پایه گذاری و هرساله برگزار می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار