۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

انتصاب مدیر کل جدید گمرک بندرآستارا

مدیر کل جدید گمرک آستارا با حکمی از سوی مدیر کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، منصوب شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۴۷۶۹
انتصاب مدیر کل جدید گمرک بندرآستارا
مدیر روابط عمومی گمرک آستارا در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: طی حکمی از سوی دکتر کرباسیان، مدیر کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، رسول امیدی به سمت مدیر کل گمرک آستارا منصوب شد.
سید جواد محمدی افزود: همچنین در متن حکم صادره توسط ریاست کل گمرک از زحمات شهبازی ناظر گمرکات استان گیلان به عنوان سرپرست گمرک آستارا در طول مدت سرپرستی این گمرک قدردانی و تشکر شد.
به گفته وی در مراسم معارفه مدیر کل جدید گمرک آستارا که با حضور مدیران گمرک جمهوری اسلامی ایران و همچنین برخی از مسئولین استان ،شهرستان ،معانین وکارکنان گمرک آستارا برگزار شد، شفقی فرماندار آستارا نقش گمرک در توسعه اقتصادی و رونق تولید و تجارت کشور را مهم خواند و از همه تجار ومسئولان خواست با همکاری و همدلی از فعالیت های مثبت تجاری و گمرکی با هدف توسعه صادرات حمایت کنند تا آثار مثبت آن در رونق چرخه تولید و اشتغال زایی دیده شود.
وی یادآور شد:  معاون گمرک جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم با بیان اینکه در سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی تاکید وافری به توسعه برون زا و درون زا شده است، افزود:در راستای تولید، اشتغال زایی و نیز پویایی صادرات و واردات قدم های مهمی را می توان برداشت.
به گفته محمدی، رسول امیدی مدیر کل جدید گمرک آستارا، نقش گمرک در تقویت نظام اقتصادی را با اهمیت برشمرد و سازمان گمرک را سومین منبع در آمد کل کشور ذکرکرد و گفت:تاکید و اجرای دقیق و هماهنگ سامانه یکپارچه گمرکی ،از برنامه های اصلی گمرک الکترونیک است.
مدیر کل گمرک آستارا بیش از 19 سال سابقه خدمت در گمرک جمهوری اسلامی ایران را دارد ، که پیش از این در گمرکات استان همدان وکردستان مشغول به خدمت بوده که آخرین سمت ایشان مدیریت گمرک بانه است.
برچسب ها: گمرک آستارا
ارسال نظرات
آخرین اخبار