۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

توسعه زیرساخت‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت : سرمایه‌گذاری خارجی گامی موثر برای توسعه زیر ساخت‌های بنادر کشور به شمار می‌رود.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۴۷۵۹
توسعه زیرساخت‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به گزارش مانا محمد سعید نژاد در بازدید از بندر امیر آباد، از ارائه ۹ درخواست سرمایه‌گذاری خارجی به این سازمان خبرداد و گفت: این درخواست‌ها، طی مراحل اداری اجرا خواهند شد.
وی گفت: سرمایه‌گذاری خارجی گامی موثر برای توسعه زیر ساخت‌های بنادر کشور به شمار می‌رود.
مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: درخواست سرمایه‌گذاری خارجی در بنادر کشور هم اکنون در سازمان بنادر و دریانوردی در حال بررسی است و پس از بررسی‌های لازم ، اجرایی می‌شود.
سعید نژاد همچنین به اثرات و تبعات برجام در فعالیت بنادر کشور اشاره کرد و ادامه داد: برجام سبب افزایش رغبت و استقبال سرمایه‌گذاری خارجی در این مجموعه‌ها شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: قرار گرفتن این بندر در منطقه ویژه از مزیت‌های مهم و سبب افزایش استقبال برای سرمایه‌گذاری در این بندر است.
وی توسعه بنادر با جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد و ادامه داد: به این منظور حمایت های لازم برای انجام امور این مجموعه‌ها انجام می‌شود.
سعیدنژاد نگاه دولت تدبیر و امید را برای توسعه زیرساخت‌ها توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: توسعه همکاری با کشورهای همسایه از اولویت‌های برنامه‌ای سازمان بنادر و دریانوردی است که همه ساله این نشست‌ها با حضور و شرکت کشورها برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است نشست پنج کشور حوزه دریای خزر سال گذشته در بندر امیرآباد مازندران برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار