۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

آغازفراخوان دومین جشنواره دانش آموزی و دانشجویی دریا

رئیس بنیاد نخبگان سیستان و بلوچستان گفت: فراخوان دومین دوره جشنواره دانش آموزی و دانشجویی دریا آغاز شده است.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۶۴۷۴۸
آغازفراخوان دومین جشنواره دانش آموزی و دانشجویی دریامصیب پهلوانی در گفت وگو با مانا ضمن اعلام فراخوان آثار "دومین جشنواره دانش آموزی دریا"، اظهار کرد: با توجه به اهمیت برگزاری چنین جشنواره ای و وسعت جامعه دانش آموزی، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری بنیاد نخبگان استان سیستان و بلوچستان، در صدد است برای دومین بار جشنواره دانش آموزی دریا را در سال ۱۳۹۵را برگزار کند.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی دانش‎آموزان و خانواده‎ها با دریا و اهمیت آن در استان دانست وتصریح کرد: تبدیل امور دریایی به موضوعی مهم در فعالیت‎های دانش‎آموزی، هدایت تحصیلی دانش‎آموزان نخبه و علاقه‎مند به سمت رشته‎های تحصیلی مرتبط با دریا، هدایت شغلی دانش‎آموزان، حمایت از خلاقیت های دانش آموزان در حوزه دریا و هدایت به سمت کارآفرینی و تجاری سازی ایده های آنان و علاقه‎مند کردن دانش آموزان به مشاغل مرتبط با دریا است.
وی ادامه داد: این جشنواره در میان همه مقاطع و پایه های تحصیلی در بخش های «ترویج و فرهنگ سازی»، « مسابقه (طراحی و ساخت)»، «نوآوری و خلاقیت» و بخش ویژه آن مربوط به بخش دانشجویی و شرکت های دانش بنیان حوزه دریایی است.
پهلوانی افزود: مهلت ارسال آثار توسط دانش آموزان تا پایان مرداد ماه 1395 تعیین شده و در آبان ماه سال آینده طی مراسمی از برگزیدگان و منتخبان تجلیل خواهد شد.
رئیس بنیاد نخبگان در پایان خاطرنشان کرد: افراد علاقمند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.irandarya.comو یا سایت بنیاد نخبگان استان به آدرسsb.bmn.irمراجعه کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار