۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

انتظار تولید روغن دریایی با استاندارد بین المللی داریم

مدیرامور تدارکات فنی شرکت مدیریت کشتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: به عنوان مصرف کننده این انتظار را داریم که هر چه زودتر روغن دریایی با مجوزهای بین المللی در ایران داشته باشیم.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۶۴۷۴۱
انتظار تولید روغن دریایی با استاندارد بین المللی داریم
به گزارش خبرنگار مانا مهندس حجت الله فرهوش ضمن بیان این مطلب در نخستین سمینار " صنعت روانکارهای دریایی" گفت: ما از شرایط تحریم گذر کرده ایم و کشتیرانی به بنادر مهم جهان در اروپا و انشالله به استرالیا تردد خواهد کرد و با توجه به شرایط بین المللی کشتی ها باید از روغن هایی استفاده کنند که مشکلی از نظر کلاس و مسائل بیمه ای نداشته باشند و بتوانند عملیات خود را انجام دهند.
وی افزود: در شرایط تحریم به واسطه روغن هایی که در داخل تولید شد کمترین مشکل را داشتیم اما شرایط اکنون تغییر کرده است و باید به فکر این باشیم که بنادرما در لیست بین المللی شرکت های تولید کننده قرار گیرند.
مدیرامور تدارکات فنی شرکت مدیریت کشتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به عنوان مصرف کننده این انتظار را داریم که هر چه زودتر روغن با مجوزهای بین المللی را در ایران داشته باشیم.
وی با اشاره به اهمیت کیفیت و قیمت روغن های دریایی گفت: با توجه به قوانین جدید که در بنادر اروپایی مقرر شده است امیدواریم موارد مرتبط مورد توجه قرار گیرد.
مدیر امور تدارکات فنی شرکت مدیریت کشتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به برنامه های ساخت کشتی اشاره کرد و افزود: بر روی کشتی های جدید موتورهای نسل جدید نصب می شود که باید دانش روز در این خصوص مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: انتقال تکنولوژی باید به درستی انجام شود تا نه تنها کشتی های شرکت های داخلی بلکه تدارک کشتی های شرکت های خارجی هم صورت گیرد.
در ادامه خسرو میرزازاده مدیرعامل شرکت دریایی آذرپاد قشم نیز طی سخنانی گفت: به عنوان مصرف کننده توقع داریم شرکت نفت ری سان خود را با استانداردهای جهانی منطبق کند و استانداردها و گواهینامه های لازم را دریافت کند و به عنوان برند برتر در منطقه بدرخشد.
وی افزود: شعار اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل سرلوحه کار شرکت ملی نفتکش ایران و شرکت آذرپاد است و سعی ما بر این است تا جائیکه امکان دارد از محصولات ساخت داخل استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: علاوه بر روغن های دریایی ملزومات ، رنگ ، مواد شیمیایی و ... در داخل کشور قابل تهیه است و شرکت ملی نفتکش با تشکیل شرکت آذر پاد در این راه قدم برداشته است منوط بر اینکه تولید کننده داخلی بتواند خود را با شرایط بین المللی منطبق کند.
وی گفت: اکنون زمان آن فرا رسیده است که شرکت های تولید کننده مواد روانکار مسائل خود را با گمرک و سازمان بنادر و دریانوردی حل کنند و به راحتی محصول خود را در لنگر گاه تحویل کشتی دهند.
برچسب ها: روغن های دریایی
ارسال نظرات
آخرین اخبار