۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

چابهار امن ترین مکان برای سرمایه گذاری و توسعه است

سرمایه گذاری با امنیت بوجود خواهد آمد و چابهار به لحاظ امنیت، ترانزیت و استراتژیک بودن، اهمیت بسزایی دارد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۶۴۷۳۷
چابهار امن ترین مکان برای سرمایه گذاری و توسعه استمدیر عامل شرکت بیمه حافظ ، در گفتگو با خبرنگارمانا ضمن بیان این مطلب گفت: خدمات و فعالیت بیمه حافظ براساس نیازهای جدید در مناطق آزاد و سرمایه گذاری خارجی و طرح توسعه شکل گرفته است و در بحث نیازسنجی می توان گفت که با توجه به توسعه مناطق آزاد این تغییرات پس از پسا برجام رشد داشته است.
دکتر مهدی ریاحی فر در ادامه با بیان اینکه شرکت بیمه حافظ نیازها را از طریق گفتگو با مدیران مناطق آزاد شناسایی می کند افزود: چابهار یکی از مکان های بسیار مناسب استراتژیک سرمایه گذاری، کشور و جهان است که این رشد و توسعه مورد توجه مسئولان داخلی و خارجی قرار گرفته است.
ریاحی فر تشریح کرد: مناطقی که رشد داشته در اولویت برنامه های بیمه ای حافظ قرار دارند و چابهار یکی از مناطقی است که رشد فزاینده دارد.
وی گفت: برخی از مناطق از تمام ظرفیت های خود استفاده کرده و برخی نیاز دارند که ظرفیت های خود را افزایش بدهند که چابهار و انزلی از آن جمله اند و قطعا در کنار آنها نیاز هم بوجود می آید.
مدیر عامل شرکت بیمه حافظ افزود: یکی از علل عدم توسعه سیستان و بلوچستان خط ترانزیت بوده که با توجه به توسعه خط راه آهن شاهد پیشرفت روزافزون این منطقه خواهیم بود .
وی گفت: با توجه به علاقه خارجی ها به سرمایه گذاری ریسک امنیت، ریسک های سیاسی و ملی بسیار مهم است و در تمامی مناطق هفتگانه شرکت بیمه حافظ خدمات ارائه می کند.
وی در پایان با اشاره به چهاردهمین سالگرد تاسیس بیمه حافظ در هفدهم اردیبهشت خاطرنشان کرد: شرکت بیمه حافظ بعنوان الگویی برای خصوصی سازی و خروج از نظام نظارت تعرفه ای در سال 1381 در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تأسیس شد.
برچسب ها: چابهار بیمه
ارسال نظرات
آخرین اخبار