۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
در پی لغو تحریم کوبا

خط کشتیرانی مرسک به کوبا راه اندازی شد

کشتیرانی مرسک دانمارک _بزرگترین کشتیرانی دنیا_ در پی برداشته شدن تحریم های اقتصادی آمریکا علیه کوبا، یک خط سرویس دهی مستقیم به کوبا ایجاد کرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۴۷۱۶
خط کشتیرانی مرسک به کوبا راه اندازی شدبه گزارش گروه بین الملل مانا، کشتی کانتینری ER. CAPE TOWN با ظرفیت حدود 2.556 TEU از گروه کشتیرانی مرسک دانمارک برای اولین بار در بندر Mariel واقع در 50کیلومتری غرب پاییتخت کوبا، پهلو گرفت.
این کشتی کانتینری پس از پهلو گیری در بنادر Tilburyروتردام و Bremerhaven در اروپای شمالی،به بندر Mariel در باکو رسید ودر نظر دارد در بنادر،  Big Greek ,Belize, Panama نیز پهلو بگیرد.
یک سرویس فیدری هفتگی از بندر Mariel به بندر Santiago در جنوب شرقی کوبا ،مکمل این خط سرویس دهی است.
رئیس گروه کشتیرانی مرسک گفت: ایجاد اولین خط سرویس دهی مستقیم بین کوبا و اروپای شمالی نشان دهنده تلاش ما برای کمک به مشتریان جهت رسیدن به بازارهای جدید است، هم چنین گامی در راستای توسعه اقتصادی و تجاری به شمار می آید.
وی ادامه داد: ما از راه اندازی این خط سرویس دهی خیلی خرسند هستیم و و با این اقدام تعهد خودمان را به تجارت اثبات کردیم.
در اوایل ماه جاری نیز گروه کشتیرانی مرسک یک خط سرویس دهی جدید که متصل کننده بندر لیورپول انگلستان با هاب ترانسشیب مدیترانه Algeciras ،را راه اندازی کرد که بعد از یک دهه وقفه، این اولین خط سرویس دهی مستقیم به جمهوری ایرلند و بازگشت به بندر لیورپول انگلستان به حساب می آید.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار