۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

چینی ها درمنطقه آزادچابهار شهرک صنعتی می سازند

معاون اقتصادی و عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهارگفت: تیم فنی شرکت سرمایه گذاری CMI چین در سفر اخیر به این منطقه که با هدف ایجاد مگاپورت درچابهار صورت گرفت از زیرساخت های بندری و بخش های مختلف این منطقه بازدید کردند.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۶۴۷۱۵
چینی ها درمنطقه آزادچابهار شهرک صنعتی می سازند
به گزارش مانا "عبدالرحیم کردی" با اعلام اینکه تیم سرمایه گذاری CMI چین ایجاد مگاپورت درمنطقه آزادچابهار را به صورت فنی و تخصصی مورد بحث و بررسی قرار داد افزود: چشم انداز توسعه منطقه آزادچابهار در بخش حمل و نقل و ترانزیت کالا به خصوص فرآورده های صنعتی و تولیدی بخش پتروشیمی ضرورت ایجاد مگاپورت در این منطقه را دو چندان می کند.
وی بیان کرد: این شرکت چین پس از مطالعات اولیه طرح توجیهی و فنی خود را جهت احداث مگاپورت در منطقه آزاد چابهار ارایه دادند و پس از جانمایی، این پروژه مهم را به صورت فازبندی شده اجرا می کنند.
معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: ایجاد شهرک صنعتی چینی دردو بخش به وسعت 240 و 300 هکتاری در محدوده منطقه آزاد چابهار تصویب شد و توافق شد در این زمینه جهت همکاری های مشترک از گروههای چینی دیگر فعال در این زمینه دعوت بعمل آورند.
شرکت CMI چین در ادامه حضور در منطقه آزاد چابهار، پس از بازدید از طرح توسعه بندر شهید بهشتی طی نشستی جداگانه با " سیاوش رضوانی " مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان در خصوص مشارکت جهت ساخت و تکمیل فازدو طرح توسعه بندر شهید بهشتی بحث و تبادل نظر کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار