۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

دی پی ورلد با قبرس تفاهم نامه بندری منعقد کرد

قراردادهای چند منظوره بندری و ترمینالی میان رئیس ترمینال اپراتور دی پی ورلد و وزیر حمل و نقل قبرس به امضا رسید.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۴۶۹۶
دی پی ورلد با قبرس تفاهم نامه بندری منعقد کردبه گزارش گروه بین الملل مانا بر اساس توافقات انجام شده میان ترمینال اپراتور دی پی ورلد و قبرس، ترمینال اپراتور ها و بنادر مستقر در امارات متحده عربی مدیریت یک ترمینال چند منظوره و همچنین ارائه خدمات بندری شامل یدک کش ها و خدمات راهنمایی کشتی ، در بندر Limassol قبرس را عهده دار می شود.
در سایه توافقات مذکور، یک سرمایه گذاری مشترک بین DP World و شرکت لجستیکی GAP Vassilopoulos که در لیست مبادلات سهام قبرس قرار دارد  نیز شکل خواهد گرفت.
بر اساس این قرارداد دی پی ورلد سهام دار 75 درصد از این سرمایه گذاری مشترک خواهد بود و همچنین از مزایای حقوق مدیریت بهره مند می شود.
ترمینال چند منظوره در Limassol ، جابجایی کارگوی عمومی،چند منظوره و کشتی رو – رو و همچنین فعالیت ترمینال مسافربری را مدیریت می کند.
"Sultan Ahmed Bin Sulayem" رئیس پی دی ورلد در این باره گفت: ما بر این باور هستیم که دی پی ورلد و قبرس این توانایی را دارند که در آینده، از پتانسیل های بندری حداکثر استفاده را ببرند.
شایان ذکر است، تجارت بین دبی و پی دی ورلد در سال 2014 ، به مرز 88 میلیون دلار رسید و در نه ماه نخست سال 2015 به 261میلیون دلار افزایش یافت.
برچسب ها: دی پی ورلد قبرس
ارسال نظرات
آخرین اخبار