۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

امضاء قراردادسنگاپور با چین برای طرح یک کمربندیک جاده

بانک دولتی CCB چین با سنگاپور یادداشت تفاهمی برای تامین مالی پروژه های زیرساختاری در آسیای جنوب شرقی به امضا رساند که بر اساس آن 22 میلیون دلار خدمات مالی را برای شرکت های چینی و سنگاپور فراهم می کند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۴۶۹۴
امضاء قراردادسنگاپور با چین برای طرح یک کمربندیک جاده

به گزارش گروه بین الملل مانا، سنگاپور و شرکت های چینی به دنبال شراکت برای پروژه های زیرساختی خصوصا پروژه جاده ابریشم دریایی که از آن به عنوان طرح یک کمربند-یک جاده یاد شده و شامل توسعه بندر است ، هستند.
بر این اساس بانک دولتی CCB چین با سنگاپور یادداشت تفاهمی برای تامین مالی پروژه های زیرساختی در آسیای جنوب شرقی به امضا رساند که طبق آن 22.1 میلیون دلار اعتبار برای شرکت های سنگاپوری و چینی در راستای شرکت در پروژه های زیرساختی طرح یک کمربند یک جاده که مورد توجه خاص رئیس جمهور چین نیز است ، فراهم می کند.
بر اساس این معاهده ، به شرکت های سنگاپوری این اجازه داده می شود تا از شبکه بانک CCB چین در 25 کشور دنیا استفاده کنند ، این شبکه ها در حدود 300 میلیارد دلار در 176 پروژه های زیر ساختی عمده طرح یک کمربند یک جاده که شامل تولید نیرو،ساختمان، معدن، حمل ونقل و ارتباطات است، سرمایه گذاری کرده اند.
این گزارش ادامه داد: بانک CCB چین یک شعبه را در سنگاپور برای مدیریت تامین مالی پروژه و خدمات مرتبط مورد نیاز در سرمایه گذاری های زیر ساختی طرح یک جاده یک کمربند افتتاح می کند.

 

برچسب ها: سنگاپور
ارسال نظرات
آخرین اخبار