۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

تخلیه 8 هزارتن ماهی صنعتی دراسکله صیادی بوشهر

بهره‌بردار بندر صیادی شیلات بوشهر گفت: 10 فروند کشتی صیادی در اسلکه بندر صیادی بوشهر مستقر هستند که سالانه این کشتی‌ها افزون بر هشت هزار تن انواع ماهی صنعتی صید و در این اسکله تخلیه و عمل آوری می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۴۶۴۴
تخلیه 8 هزارتن ماهی صنعتی دراسکله صیادی بوشهر
محمد آبخو در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه بندر صیادی بوشهر به امکانات گردشگری دریایی مجهز می‌شود اظهار داشت: در نظر داریم با توجه به پتانسیل بندر صیادی بوشهر (اسکله شیلات) در طول سال به امر گردشگری دریایی بپردازیم زیرا متاسفانه در استان بوشهر هیچ گاه بصورت ویژه به صنعت گردشگری دریایی پرداخته نشده است.
وی تصریح کرد: سواحل زیبای بوشهر و جنگلهای حرا و جزایر زیبای شمال خلیج فارس می تواند بهترین مکان تفریحی دریایی برای گردشگران ایجاد کند.
مدیرعامل شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس با بیان اینکه بندر صیادی بوشهر دارای دو پست اسکله است بیان کرد: بندر صیادی بوشهر با تعداد دو پست اسکله و امکانات لازم، چهار محل برای تخلیه صید شناورها و کشتی‌های صیادی دارد.
آبخو با بیان اینکه‌ 10 فروند کشتی صید صنعتی در بندر صیادی بوشهر مستقراست گفت: صید این شناورها آبزیان صادراتی است که پس از عمل آوری به شرق اسیا صادر می شود.
وی ادامه داد: 10 فروند کشتی صید صنعتی یاد شده سالانه حدود هشت هزار تن صید و در اسکله شیلات بوشهر تخلیه می کنند.
مدیر عامل شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بیان کرد: بندر صیادی بوشهر با داشتن امکانات لازم زمینه دو منظوره شدن فعالیت آن در حوزه صیادی و گردشکری دریایی دارد که طرح گشت دریایی در این اسکله طراحی شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار