۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
لاهوتی:

دنبال راهکار هستیم

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال راهکاری هستیم تا سازمان بنادر و دریانوردی بتواند پروژه های خود را به شرکت های خصوصی واگذار کند.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۶۴۶۴۰
دنبال راهکار هستیممهرداد لاهوتی در گفتگو با خبرنگار مانا گفت: در حال حاضر سرمایه گذاری در بخش دریا برای دولت و بخش خصوصی مشکل است به همین دلیل به دنبال راهکاری هستیم تا سازمان بنادر و دریانوردی بتواند پروژه های خود را به شرکت های خصوصی واگذار کند.
وی افزود: به این منظور لازم است کنسرسیومی از بخش خصوصی و سازمان بنادر و دریانوردی تشکیل شود تا اجرای پروژه های عمرانی سازمان بنادر با ترکیب شرکت های خصوصی و دولتی واگذار شود.
به گفته نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تشکیل این کنسرسیوم که با مشارکت بخش خصوصی و سازمان بنادر و دریانوردی خواهد بود، نقش دریا در برنامه ششم توسعه پررنگ می شود.
وی تصریح کرد: بدین ترتیب اگر بخش خصوصی استقبال کند بیش از 60 درصد سهم را در اختیار خواهد داشت.
وی گفت: بخش خصوصی به خوبی در زمینه بهره برداری از بنادر وارد شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد اما سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی با مشکل مواجه است که در تلاش هستیم با گنجاندن این بند در برنامه ششم بتوانیم پروژه های نیمه کاره مربوط به سازمان بنادر و دریانوردی را با ترکیب بخش خصوصی و دولتی به اتمام برسانیم.
برچسب ها: برنامه ششم
ارسال نظرات
آخرین اخبار