۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

اجرای مقررات جدید در بندر سنگاپور از ژانویه 2017

ادارۀ بنادر و دریانوردی سنگاپور (MPA) تکمیل و استفاده از سیستم فلومتر جرمی را برای سوخت رسانی MGO در سال 2017 میلادی الزامی دانست.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۴۶۳۶
اجرای مقررات جدید در بندر سنگاپور از ژانویه 2017
به گزارش گروه بین الملل مانا، "کاپیتان M Seger" معاون مدیر اجراییِ ادارۀ بنادر و دریانوردی سنگاپور (MPA)، از تکمیل تکنولوژی فلومتر جرمی برای سوخت رسانی MGO در این بندر و استفاده از آن در نخستین روز ژانویۀ سال 2017 میلادی خبر داد.
وی در آغاز سخنرانی خود در سالگرد «هفته دریانوردی سنگاپور» در شام دوستانه ای که با انجمن صنعت بین المللی سوخت داشت، گفت: کار بر تکنولوژی فلومترجرمی برای سوخت رسانی MGO را آغاز و تا کنون نتایج ارزنده ای را در آزمایشات خود مشاهده کرده ایم.
وی افزود: MPA در تکمیل هرچه سریعتر این تکنولوژی تلاش می کند در اویل سال 2017 میلادی ساخت آن را به اتمام می رساند. همچنین، بندر سنگاپور استفاده از سیستم فلومتر جرمی را از نخستین روز ژانویه به منظور سوخت رسانی بهینه، صرفه جویی در زمان و جلوگیری از هدررفتن سوخت الزامی دانست.
وی در ادامه گفت:  از ماه فوریه تا کنون، تانکرهای سوخت رسانِ مجهز به سیستم فلومترجرمی از 500 هزار تن متریک به یک میلیون تن متریک سوخت رسانی نفت را انجام داده اند.
وی اذعان داشت: بسیار خرسندم که در حال حاضر 73 فروند بانکرِ مجهز به فناوری فلومتر جرمی برای سوخت رسانی نفت در بندر سنگاپور به کار می روند.
وی در پایان یادآورشد: صنعت سوخت رسانی نقشی بسیار مهمی در تبدیل بندر سنگاپور به عنوان یک بندر جهانی که در مرکز فعالیت قرار دارد، ایفا می کند و MPA موظف است تا با افزایش استاندارهای سوخت رسانی ازجایگاه سنگاپور به عنوان اولین بندر سوخت رسان حمایت کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار