۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

چابهار و گوادر برای یکدیگر تهدید نیستند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: مناطق آزاد چابهار و گوادر پاکستان نه تنها برای یکدیگر تهدید نیستند بلکه مکمل یکدیگر هستند.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۴۶۳۴
چابهار و گوادر برای یکدیگر تهدید نیستندبه گزارش مانا رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار به همراه مدیران و مسئولان این شهرستان با معتمدان محلی دیدار کردند.
در این نشست از معتمدان محلی برای برگزاری هرچه باشکوه تر اجلاس مدیران مناطق آزاد کشورهای حوزه اقیانوس دعوت بعمل آمد.
حامد علی مبارکی در این دیدار با اشاره به اینکه پتانسیل جامعه محلی به عنوان بازویی توانمند می تواند این سازمان را در برگزاری این رویداد یاری رساند افزود: امیدواریم به کمک تمامی معتمدان از این رخداد مهم سربلند برآییم.
مبارکی اظهار داشت: برگزاری این اجلاس فرصت مغتنمی است تا ما در راستای توسعه چابهار و نواحی همجوار آن گام برداریم.
همچنین معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهاردر این نشست خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید خدمات چشمگیری درحوزه عمرانی صورت گرفته است.
احمد موهبتی با بیان اینکه از مرزمشترک ایران و پاکستان می توان به عنوان یک پتانسیل اقتصادی و تجاری استفاده کرد، اظهار داشت: مرز مشترک ایران با پاکستان در نقطه صفر مرزی ـ ریمدان ـ فرصت بسیار خوبی است که دولت بدنبال رسمی کردن این مرز جهت مبادلات تجاری و تردد قانونی ساکنان این مرز است.
وی با اشاره به اینکه مناطق آزاد چابهار و گوادر پاکستان نه تنها برای یکدیگر تهدید نیستند تاکید کرد: مناطق آزاد چابهار و گوادر پاکستان نه تنها برای یکدیگر تهدید نیستند بلکه مکمل یکدیگر هستند و می توانند در حوزه های مختلف اقتصادی برنامه های توسعه ای یکدیگر را پوشش دهند.
شایان ذکر است اجلاس مدیران مناطق آزاد کشورهای حوزه اقیانوس هند دراواخر اردیبهشت ماه سال جاری در چابهاربرگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار