۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

حمایت ازسرمایه گذاران متقاضی حضوردرفعالیت های بندری

معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از امکان حمایت از سرمایه گذاران متقاضی حضور در فعالیت های بندری و دریایی با ارایه تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه صادرات خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۴۵۶۲
حمایت ازسرمایه گذاران متقاضی حضوردرفعالیت های بندری
به گزارش مانا محمد علی سعیدی پوردر دومین همایش فرصت های سرمایه گذاریدر استان هرمزگان ، به موقعیت ویژه و منحصربفرد بندر شهید رجایی به عنوان کانون اصلی حمل و نقل دریایی کشور اشاره کرد و گفت: این بندر در وضعیت فعلی 2400 هکتار وسعت دارد و الحاق بیش از 2400 هکتار اراضی جدید با هدف توسعه و راه اندازی مرکز لجستیک بندر شهید رجایی در دست انجام است.
وی  ضمن یادآوری رکورد سرمایه گذاری 12 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در بندر شهید رجایی در سال 93، افزود: در سال 94 نیز رقمی بالغ بر 300 میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی دراین بندر جذب شد.
معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از امکان حمایت از سرمایه گذاران متقاضی حضور در فعالیت های بندری و دریایی با ارایه تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه صادرات سخن به میان آورد.
این مقام مسئول از طرح های بنادر چندمنظوره نخل ناخدا، سیریک، خمیر و ... به عنوان فرصت های سرمایه گذاری نام برد که بستر قانونی لازم برای واگذاری به بخش خصوصی فراهم است و همچنین به  زمینه های سرمایه گذاری در پروژه احداث پارک لجستیک خلیج فارس، احداث مجتمع تامین آذوقه، روغن و تعمیرات کشتی، احداث مخزن برای توسعه صنعت بانکرینگ، توسعه زیرساخت های بندری در محوطه های کانتینری، فله و نفتی اشاره کرد.
در ادامه این نشست، مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو این کارگروه شامل ادارات کل بنادر و دریانوردی، راه و شهرسازی، راه آهن، میراث فرهنگی و گردشگری، محیط زیست و شهرداری بندرعباس هر کدام به تشریح ظرفیتها، توانمندیها و فرصت های سرمایه گذاری حوزه کاری خود پرداختند.
دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان با حضور جمعی از مقامات کشوری و استانی، همچنین فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری داخلی و خارجی درهتل هرمز بندرعباس 30 فروردین 95 برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار