۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

گشت‌های دریایی بوشهر ادامه می‌یابد

بهره‌بردار بندر صیادی شیلات بوشهر گفت: با توجه به ارتقا سطح ایمنی و نظارت لازم، گشت های دریایی بوشهر در یک ماهه اخیر بدون حادثه انجام شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۴۵۵۹
گشت‌های دریایی بوشهر ادامه می‌یابد محمد آبخو در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه گشت‌های دریایی در بوشهر در ایام نوروز راه اندازی شد اظهار داشت: در اجرای تور و گشت دریایی با استفاده از ظرفیت‌های شناور سنتی لنج گردشگران دریایی از این تفریح بهره مند شدند.
وی بیان کرد: در تعطیلات نوروز امسال با تدابیر پیش بینی شده اسکله شیلات بوشهر به امکانات اسکله تفریحی گردشگری مجهز و خدمات مطلوبی در این زمینه ارائه شد.
آبخو افزود: شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بهره بردار خصوصی بندر صیادی بوشهر با توجه به نظر مسولان استانی خدمات دریایی برای مسافران نوروزی ارائه کرد.
مدیر عامل شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس با بیان اینکه طرح نوروزی گشت و مسافرت دریایی از 28 اسفند تا 14 فروردین ماه در اسکله شیلات بوشهر اجرا شد گفت: با استفاده از شناورهای باری سنتی و استفاده از اسکله شیلات بوشهر 35 هزار نفر در مدت 15 روز تعطیلات نوروز از گشت دریایی در بوشهر استفاده کردند.
وی تاکید کرد: هر چند آمار این خدمات دریایی کمرنگ بود اما همواره تلاش می‌شود در بخش گردشگری دریایی سرمایه‌گذاری شود.
آبخو با اشاره به اینکه گشت‌های دریایی ادامه می‌یابد گفت: با توجه به ارتقا سطح ایمنی و نظارت لازم، گشت های دریایی بوشهر در یک ماهه اخیر بدون حادثه انجام شد.
مدیر عامل شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس از تدوین طرح گردشگری دریایی خبرداد و افزود: با توجه به ویژگی‌های بندر بوشهر در حوزه صنعت گردشگری دریایی این طرح برای توسعه تورها و گشت‌های دریایی در بوشهر تدوین شده است.
برچسب ها: بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار