۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
مدیرعامل سازمان بناد رو دریانوردی:

انتظار درآمد از سفرهای دریایی نداریم

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خواستار خلاقیت در ارائه خدمات جدید به مردم در بخش مسافری شد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۴۵۱۱
انتظار درآمد از سفرهای دریایی نداریم به گزارش مانا مهندس  محمد سعید نژاد در مراسم تجلیل از مسئولان سفرهای دریایی ،عدم توسعه مطلوب گردشگری دریایی در سواحل و بنادر شمال و جنوب کشور را ناشی از وجود امواج و دینامیک خاص دریای خزر و تراکم بسیار پایین جمعیت به ویژه در سواحل مکران در خلیج فارس و دریای عمان عنوان کرد.
معاون وزیر راه و شهر سازی  افزود: با اینکه طی سالهای گذشته قدم های مثبتی برای توسعه و تجهیز بخش سفرهای دریایی در سواحل و جزایر کشور برداشته شده است اما مسافرت های دریایی در ایران فاصله زیادی با آنچه که باید باشد دارد.
مهندس سعیدنژاد با اشاره به تأکید دکتر آخوندی بر ایجاد معاونت گردشگری دریایی در ساختار سازمان بنادر، خواستار راه اندازی سفرهای دریایی بین بندری در دریای خزر با کشورهای همسایه با استفاده از مشاورین صاحب صلاحیت شد.
وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر انتظار درآمد در بخش سفرهای دریایی نداریم، گفت: سازمان بنادر با فراهم کردن تسهیلات مناسب و همکاری با بانک های عامل، در نوسازی ناوگان سفرهای دریایی، ساخت ترمینال های اختصاصی مسافری و تجهیز اسکله های مسافربری عملکرد خوبی داشته است.
سعیدنژاد با تأکید بر اینکه باید به دنبال راه اندازی شناورهای کروز در بخش مسافری باشیم، خواستار خلاقیت در ارائه خدمات جدید به مردم در بخش مسافری شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدام مثبت فروش اینترنتی بلیط سفرهای دریایی برای اولین بار در نوروز امسال گفت : بخش ارتباط مردم با حوزه های دریایی باید بیش از این باشد و با استفاده بهتر از فضای مجازی با هدف رفع نیازهای مردم، مراجعه مردم به بخش های دریایی باید تقویت شود.
سعیدنژاد همچنین تأکید کرد : سایت سازمان بنادر باید به گونه ای طراحی و مدیریت شود که مردم با هدف رفع نیازها و خواسته های شان به آن مراجعه کنند و در کنار آن از چند خبر و گزارش نیز مطلع شوند.
مدیرعامل سازمان بنادر با استقبال از طرح «بندر باز»و امکان بازدید مردم از بنادر و تجهیزات بندری، گفت : این طرح نباید فقط منوط به ایام نوروز باشد، بلکه مردم باید این امکان را داشته باشند که  با ایمنی کامل و فارغ از هیچ نگرانی در سایر مناسبت های تعطیل به بنادر کشور سفر کنند
ارسال نظرات
آخرین اخبار