۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:

شناورهای سبک از دریاروی بپرهیزند

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در سواحل جنوبی استان بوشهر ارتفاع موج دریا 60 تا 120 سانتیمتر گاهی بیش از 150 سانتیمتر است که شناورهای سبک در این موقعیت از دریاروی خودداری کنند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۴۴۴۸
شناورهای سبک از دریاروی بپرهیزندنادر شفیع‌خدایی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به وزش باد شدید در استان بوشهر و آبهای خلیج فارس اظهار داشت: به سبب وزش بادهای شدید شرقی بر روی آبهای خلیج فارس و وزش تندبادهای لحظه‌ای، بخشهای غربی، شمالی و مرکزی خلیج فارس مواج و متلاطم است.
وی تاکید کرد: توصیه می شود شناورهای سبک و تفریحی از ترددهای غیر ضروری در آبهای خلیج فارس در استان بوشهر اجتناب کنند.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: جهت باد در استان بوشهرغالبا جنوب شرقی تا جنوب غربی در قسمت های شمالی و مرکزی استان با سرعت 16 تا 44 در برخی ساعات بیش از 50 کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی استان با سرعت 10 تا 36 در برخی ساعات بیش از 44 کیلومتر در ساعت می‌رسد.
شفیع‌خدایی با اشاره به ارتفاع موج دریای خلیج فارس در استان بوشهر اضافه کرد: ارتفاع موج دریای خلیج فارس در سواحل شمالی و مرکزی 90 تا 150 گاهی بیش از 180 سانتی متر و در سواحل جنوبی استان بوشهر 60 تا 120 سانتی متر گاهی بیش از 150 سانتی متر می‌رسد.
وی گفت: فردا زمان مد اول دریا ساعت 4 و 25 دقیقه بامداد ، جزر اول ساعت 7 و 27 دقیقه صبح ، مد دوم ساعت 14 و 10 دقیقه و جزر دوم ساعت 22 و 30 دقیقه خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار