۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

دی پی ورلد به گرجستان می رود

یکی از غول های ترمینال اپراتور بنادر دنیا، تیم تحقیقاتی به گرجستان اعزام می کند تا با ارزیابی پتانسیل های بنادر این کشور نسبت به احداث یک ترمینال دریایی اقدام کند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۴۴۳۴
دی پی ورلد به گرجستان می رود
به گزارش گروه بین الملل مانا ترمینال اپراتور دی پی ورلد - بزرگترین ترمینال اپراتورهای دنیا- برای کشف فرصتهای بالقوه همکاری اقتصادی با گرجستان وارد مذاکره شد تا با اعزام تیم تحقیقاتی برای ارزیابی پتانسیل های موجود گرجستان جهت ساخت یک ترمینال دریایی، ترمینال خشکی، پارک لجستیکی و منطقه اقتصادی، از بنادر این کشور بازدید بعمل آورد.
Bin Sulaymen رئیس و مدیر ارشد ترمینال اپراتوری دی پی ورلد که در جلسه سرمایه گذاری سالانه در دبی با نخست وزیر گرجستان  دیدار داشت، درخصوص پتاسیل های موجود در گرجستان اظهار داشت :گرجستان از فرصت های تجاری خوبی برخوردار است که می توان با بهره گیری از این امتیازات ،اقتصاد این کشور را شکوفاتر ساخت.
وی افزود: گرجستان یک موقعیت جغرافیایی مناسب برای تسهیل تجارت بین بندر آکتائو در قزاقستان و جاده ابریشمی جدید که دسترسی به دریای سیاه را امکان پذیر می سازد،به شمار می آید.
ترمینال اپراتور دی پی ورلد سه پروژه سرمایه گذاری مشترک در Tianjin, Yantai و Qingdao و دیگری در هنگ کنگ دارد.
در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که علاوه بر این، دی پی ورلد طرح هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلاربرای کشف فرصت های زیرساختاری در هند طی سال های آینده در نظر گرفته است.  
ارسال نظرات
آخرین اخبار