۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

افزایش 15 درصدی صادرات از بندر بوشهر

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: صادرات از بندر بوشهر طی سال قبل درمقایسه با ماقبل آن حدود 15 درصد افزایش یافت.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۴۳۵۰
افزایش 15 درصدی صادرات از بندر بوشهر
محمدمهدی بنچاری در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهربا بیان اینکه بندر بوشهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه تخلیه و بارگیری کالا است اظهار داشت: بندر بوشهربا ظرفیت هشت میلیون تن دارای 15 پست اسکله به طول دو هزار و 200 متر و 57 مساحت هکتار است.
وی از اجرای طرح‌های بندری در جزیره نگین بندر بوشهر خبرداد و افزود: با تکمیل زیرساخت ها در مجتمع بندری نگین ظرفیت بندر بوشهر دو برابر خواهد شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: طول اسکله های کانتینری و چند منظوره مجتمع بندری نگین 900 متر است و دو پست اسکله نفتی هم در این مجتمع بندری ساخته می شود.
بنچاری از افزایش 15 درصدی صادرات از بندر بوشهر خبرداد و گفت: در سال قبل صادرات از بندر بوشهر افزایش یافته به گونه‌ای که نسبت به سال ماقبل آن 15 درصد افزایش دارد.
وی افزود: بیش از 60 درصدکالاهای صادراتی استان مصالح ساختمانی و مواد معدنی، 18 درصد مواد نفتی و 19 درصد سایر کالاهای غیر نفتی است و مقصد بیشتر کالاهای صادراتی هم کشورهای حوزه خلیج فارس و هندوستان بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار