۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

با خاطیان ساخت و ساز سواحل برخورد می شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه هرگونه ساخت و ساز در حوزه سواحل باید با هماهنگی دبیرخانه کمیته و انطباق نقشه مصوب کاربری اراضی صورت بگیرد، نظارت کامل بر این موضوع وجود دارد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۶۴۳۳۶
با خاطیان ساخت و ساز سواحل برخورد می شود
به گزارش مانا، سیاوش رضوانی در چهارمین جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان بیان کرد: ساخت‌و‌سازهای غیر‌مجاز در حریم 60 متری سواحل تخلف بوده و با خاطی بدون اغماض برخورد می‎شود.
سیاوش رضوانی گفت: خوشبختانه بعد از تشکیل کمیته مدیریت یکپارچه سواحل بنادر در استان تمامی طرحها با استعلام از این کمیته به کار خود ادامه می دهند.
وی اظهار داشت تا کنون 10 طرح در زمینه های پرورش میگو ، ماهی در قفس ، احداث موج شکن در سواحل ، طرح پرورش قارچ ، دانه های روغنی و گیاهان شور برای اجرا از این کمیته استعلام گرفته اند و بقیه کارهای اجرایی خود را انجام می دهند .
سیاوش رضوانی به مهمترین اقدامات این کمیته در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: مهمترین اقدامات سال 94 عبارتند از انجام چندین دوره کار کارشناسی برای مکانهای امن شنا با فاکتورهای مسایل زیست محیطی و اجتماعی ، برگزاری دوره های آموزشی برای دهیاران و بخشداران ، بازدید منظم از نوار ساحلی به صورت روزانه و هفتگی ، اطلاع رسانی از طریق کمیته برای اخذ مجوز،تعیین طرح تکمیلی تجسس و نجات ، صدور مجوز جایگاههای سوخت در بنادر صیادی پسابندر و پزم ، صدور مجوز ساخت بازوی اسکله کشتی سازی صدرا امید و جلوگیری از فعالیتهاو ساخت وسازغیر قانونی بوده است .
برچسب ها: چابهار
ارسال نظرات
آخرین اخبار