۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

ساخت شناورهای LNG در استرالیا

شرکت کشتی سازی Strategic Marine استرالیا، از شرکت های تابع Triyards، با شرکت هلندی Rederij Doeksen قراردادی امضا کرد که به موجب آن دو شناورِ دوبدنۀ آلومینیومی حمل گاز LNG پرتوان به ارزش تقریبی 5.1 میلیون دلار ساخته شود.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۴۳۲۶
ساخت شناورهای LNG در استرالیابه گزارش گروه بین الملل مانا، دو شناور Ro-Pax مجهز به سیستم رانش سوخت یگانه LNG در کشتی سازی Rederij Doeksen هلند تولید می شوند که نسبت به نمونۀ مشابه دوگانه سوز بسیار کارآمدتر است.
بر اساس اظهارات شرکت Triyards این دو شناورِ سازگار با محیط زیست، ظرفیت جابه جایی 600 مسافر و 64 خودرو را دارد و ساخت کشتی ها از ماه ژانویه آغاز و در نیمۀ دوم سال 2018 میلادی تحویل می شوند.
رئیس شرکت کشتیرانی استرالیایی اذعان داشت: تمرکز این شرکت بر تولید شناورهای مسافری، باری و LNG است که با مصرف سوخت مناسب در حفظ محیط زیست تاثیرگذارند.
وی تاکید کرد: «تولید زنجیره­ای شناورهای آلومینیومی نتایج دلخواه این شرکت را در بازار جهانی کشتی­های باری و مسافربری در پیش خواهد داشت».
لازم به ذکر است اخیرا شرکت Triyards نیز سفارش ساخت سه مزرعه بادی دریایی و و یک شناور گردشگری به ارزش 17.8 میلیون دلار را دریافت کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار