۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

حرکت بندر چابهار به سوی بنادر نسل سوم

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری سال 95 به عنوان سال« اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل »نام این عنوان را از سوی مقام معظم رهبری خردمندانه و عالمانه دانست و افزود: خوشبختانه اکثر سرمایه گذاری ها در بندر چابهار با نگرش توسعه اقتصاد انجام می شود.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۶۴۳۰۱
حرکت بندر چابهار به سوی بنادر نسل سومبه گزارش مانا، سیاوش رضوانی افزود: بندر چابهار در آینده نزدیک به سمت بنادر نسل سوم و ایده آل پیش می رود و اکثر سرمایه گذاری ها ساخت انبارهای تخصصی ، بکارگیری تجهیزات مدرن ، دانش و مهارت های مدیریتی ، شبکه های گسترده ، جرثقیل های تخصصی وجود صنایع سبک ، شرکت های لجستیکی در محوطه بندری و پتروشیمی ، برای جذب سهم بیشتر حمل و نقل کالا در این بندر است .
رضوانی گفت: بندر چابهار به عنوان یک بندر مهم استراتژیک با در اختیار داشتن پتانسیل های لازم و برخورداری از ظرفیتهای مطلوب می بایست در پی جذب سهم بیشتر از حجم و حمل و نقل منطقه باشد.
وی اظهار امیدواری کرد در نیمه دوم امسال تجهیزات مکنده ، کشنده وارد بندر خواهد شد .
مدیرکل بنادرو دریانوردی استان گفت: درسال 95 گردشگری دریایی و نظارت بر ساخت و ساز سواحل از اولویت های مهم این اداره کل است.
رضوانی گفت: نظارت بر سواحل باعث تثبیت جایگاه سازمانی است و این نگاه با حمایت استاندار و سازمان و بنادر و دریانوردی به عنوان نهاد حاکمیتی صورت می گیرد.
برچسب ها: چابهار
ارسال نظرات
آخرین اخبار