۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

ورود سرمایه گذاران خارجی به منطقه آزاد چابهار

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: دو گروه سرمایه گذاری خارجی از کشورهای چین و افغانستان با هدف سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و تجاری در راس دو هیئت جداگانه تجاری – سرمایه گذاری وارد منطقه آزاد چابهار شدند.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۶۴۲۷۳
ورود سرمایه گذاران خارجی به منطقه آزاد چابهار
به گزارش مانا حامد علی مبارکی با اعلام مطلب بالا اضافه کرد: هیئت تجاری – سرمایه گذاری از کشور چین به منظور ایجاد شهرک صنعتی چینی ها و احداث کارخانه کشتی سازی وارد این منطقه شده اند.
وی اظهار کرد: این هیئت ضمن بازدید ازاسکله های شهید بهشتی و شهید کلانتری و جانمایی از مکان های مد نظر جهت سرمایه گذاری در بخش صنعتی با علی اوسط هاشمی استاندار سیستان وبلوچستان ، معاونت اقتصادی و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار نشست های مشترکی خواهند داشت.
مبارکی بیان کرد: هیئت تجاری ـ سرمایه گذاری کشور افغانستان با هدف راه اندازی خط ترانزیت کالا از منطقه آزاد چابهار به افغانستان به این منطقه سفر می کنند که بازدید از سایت پتروشیمی ، مجموعه پیکره صنعتی و کارگاهی را در برنامه ی کاری خود دارند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: ضمن آماده سازی بستر و زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذاران در ابتدا به شناسایی و بررسی مشکلات سرمایه گذاران بومی خواهیم پرداخت تا با جذب آنان بتوانیم سایر سرمایه گذاران داخلی و خارجی را جذب کنیم که بانک ها با اعطای تسهیلات ویژه به آنان مطابق قوانین خاص مناطق آزاد می توانند زمینه رشد و توسعه منطقه را فراهم کنند.
برچسب ها: چابهار
ارسال نظرات
آخرین اخبار