۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

آزادی 11 ملوان ایرانی زندانی در هند

11 ملوان ایرانی زندانی در جنوب هند ساعت 10 صبح روز جمعه پس از آزادی از زندانی در کوچین با پرواز ایرایندیا به سوی دبی پرواز کردند.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۶۴۲۷۰
آزادی 11 ملوان ایرانی زندانی در هندبه گزارش مانا سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد گفت: این افراد در ساعت 18 امروز به وقت محلی ،امارات متحده عربی را به سوی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ترک می کنند.
وی تصریح کرد:دادگاه قبلا با آزادی 10 نفر از سرنشینان این کشتی ماهیگیری موافقت کرده بود و روز دوشنبه نیز در جلسه ای که با قاضی پرونده داشتیم، مقرر شد، ناخدا این کشتی نیز با پرداخت جریمه نقدی آزاد شود.
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در خصوص رفع توقیف کشتی ماهیگیری به ایرنا گفت: هم اکنون این کشتی دارای نقص فنی است که بعد از رفع آن و طی مراحل اداری تحویل مالک کشتی می شود.
وی افزود:از زمان توقیف این کشتی ماهیگیری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو و کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد تمام تلاش خود را برای آزادی هرچه سریعتر ملوانان به کار گرفتند.
کشتی ماهیگیری ایرانی پنجم جولای (14 تیر) با 12 سرنشین در نزدیکی کرلا درجنوب هند توقیف و سرنشینان آن به زندان منتقل شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار